Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 83
  1. #21

    Standaard

    Wacht ff. Credit note, is dat nu store credit of geld terug? Confused...

    Google:

    Credit note; a receipt given by a shop to a customer who has returned goods, which can be offset against future purchases.

    Maar ook

    Credit note; A credit note or credit memorandum (memo) is a commercial document issued by a seller to a buyer. The seller usually issues a credit memo for the same or lower amount than the invoice, and then repays the money to the buyer or sets it off against a balance due from other transactions.

    Eerst maar eens informeren bij musicstore
    Laatst gewijzigd door Geronimonl; 31 mei 2017 om 21:24

  2. #22

    Standaard

    Guitar King heeft ook Maybach zie ik zojuist. Misschien maar eens binnenwandelen vrijdagavond. Is maar 20 min rijden voor me.
    Souman 1,5 uur. Ard van Souman wil de Maybach overigens wel een paar dagen reserveren voor me. Dagje vrij zit echter komende week helaas niet in.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Klote voor je. Je krijgt dus geen cash terug.
    Dan is de enige 2 opties, of je vakantie geld stukslaan en die Maybach kopen of de Gibson op marktplaats gooien, het hoogste bod accepteren en daarvan plus een deel van je vakantie geld spenderen aan die Maybach.
    De tweede optie levert geen ruzie op en voorkomt dat je minimaal een halfjaar droogstaat 😂😉
    Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
    Zojuist de Gibson even uit de koffer gehaald. Is toch wel een hele mooie dit. En ja, niet helemaal perfect, maar dat is niemand toch😉. En een paar andere elementen zitten er zo in.

    Maybach erbij? Ik zou ook wat andere gitaartjes kunnen verkopen waar ik niet veel meer mee doe...
    Think, think...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    GAS....heel rampzalig voor je relatie. Maar ja geven/nemen dat werk. Als je andere gitaren hebt waar je niks mee doet en die wat opbrengen spaar je vakantiegeld uit en kom je dichter bij die Maybach.
    Ga je nog naar Souman dan?

  5. #25

    Standaard

    Ik ga eerst naar Boekel naar Guitarking. Is vlakbij en dan krijg ik een indruk van Maybach en vooral dat lite aged gebeuren waar ik normaal niet van ben.
    Mocht het wel bevallen dan naar Souman denk ik.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik wil niet zeuren, maar doe het toch nog even...
    Als je naar guitarking gaat, test daar dan The Heritage naast een Maybach Lester. Ben je meteen genezen van Maybach

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik denk dat hij een bepaald budget heeft, Dennis. Zo'n Heritage gaat gauw richting de 2,5k, en de smalle headstock moet je bevallen. Ik vind ze foeilelijk. Wil je zo dicht mogelijk de 58er of 59er specs hebben zou ik de ts een Japanse tokai adviseren, bijvoorbeeld de ls150 of de oudere ls80 of ls100 uit de eighties.

  8. #28

    Standaard

    Het gaat mij niet om hostorische specs. En ik ben eigenlijk al voorzien met mn Gibson. Maar ben wel heel benieuwd naar Maybach. Elementen schijnen meer dan top te zijn, en de afwerking ook. En idd 2,5k ga ik niet uitgeven. Ook niet voor een Heritage die ik niet mooi vindt.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik denk dat hij een bepaald budget heeft, Dennis. Zo'n Heritage gaat gauw richting de 2,5k, en de smalle headstock moet je bevallen. Ik vind ze foeilelijk.
    Dat van het budget snapte ik.
    Edoch, door die gitaar te testen bespaar je gewoon €1900,- doordat je geen maybach lester meer wilt...die overigens ook een takkelelijke cheapass headstock heeft. ;-)

    Maar serieus, als je een feel zoekt vergelijkbaar met de historics van gibson, maar tegen de prijzen van een standard, dan zit je met The Heritage best goed.
    Het headstock argument blijft inderdaad een dingetje, maar ik heb nu twee heritage LP's getest, en ik sluit niet uit dat zo een er ook nog ooit komt.

    Mijn boodschap is meer dat als je toch naar guitarking gaat, ik me niet zou limiteren tot het testen van 1 gitaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geronimonl Bekijk bericht
    Elementen schijnen meer dan top te zijn, en de afwerking ook.
    Weet je wat ik nou niet snap?
    Er zijn dus mensen die Gibson de grond in boren vanwege afwerking, en weglopen met Maybach. Onbegrijpelijk. Topkam die niet naadloos strak tegen de toets ligt (maar hoort misschien bij de aged look), scheve inlays...dat vind ik vele malen storender dan een scherp fretuiteinde of zo.
    Wat elementen betreft, ik vind de P90's die Maybach gebruikt in de lesters erg gaaf!
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 1 juni 2017 om 09:47

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Ik heb niet alles gelezen, maar The Guitar Factory in Oss heeft ook behoorlijk wat Maybach gitaren hangen. Is volgens mij niet zo ver van Berlicum.

    EDIT: http://theguitarfactory.nl/maybach-l...tradovari.html

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top