Hallo mensen,

Samenvatting: er is een gitaar gestolen op uiterst lullige wijze van een revaliderende man met zwaar hersenletsel. Dit is niet mijn gitaar en ik ken het slachtoffer niet. Ik sta wel in contact met de pleegdochter en ik heb geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen. Waarschijnlijk is het een Washburn wd10s, maar in elk geval iets uit die WD-serie volgens mij. Mocht je zoiets aangeboden krijgen, koop hem dan aub, ik koop hem direct terug. Wel voor een redelijke prijs he, er staat een nieuwe op MP voor 215 euro.

Meer over dit verhaal hier: https://www.1limburg.nl/man-met-hers...ntext=topstory

Het facebook-account kun je zelf wel uit de foto's daar halen, mocht je meer willen lezen nog.

Omdat ik het gewoon echt zo erg vind voor iemand die toch al flinke (understatement) tegenslag heeft, open ik dit topic en heb ik in het offtopic forum voor de vaste bezoekers hier een kleine oproep geplaatst om een paar cent te geven voor een vervangende gitaar. Het is niet hetzelfde, maar dan kan die man wel weer spelen, dat is belangrijk voor hem.

Ik heb zo een soort gitaar gevonden inmiddels en als die echte niet terug gevonden kan worden, dan ben ik voornemens die man in elk geval een soortgelijke gitaar te geven. We zitten op 50 euro nu, maar dat bericht is pas vrij laat gisteravond geplaatst.

Als er mensen zijn die daar aan mee willen doen, dan dat zou super zijn. Tot nu toe heeft iedereen gezegd een tientje te geven, maar minder mag natuurlijk ook! Als dan het potje groot genoeg is, zoek ik even in samenwerking met een vertrouwde moderator hier naar een transparante manier om die gitaar te kopen en af te leveren. Zodat iedereen ook zeker weet dat het geen oplichting of wat dan ook is.

Het voornaamste: ken je iemand die deze gitaar nu plotseling bezit... of te koop heeft... koop dat ding gewoon en laat me wat weten. Als het onder de 200 euro is betaal ik het je zelf uit eigen beurs terug. Het vinden van de gitaar is belangrijker dan het pakken van de dader eigenlijk.