Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86
  1. #81
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Dit is ziek. Hoewel, het heeft ook wel iets sociaals in zich, mensen die meer poen hebben meer laten dokken dan mensen met minder poen.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ja, dat zeg ik juist, Google niet.
    Dat verkopers, webshops in dit geval, prijzen kunnen personaliseren is zo oud als de weg naar Rome.
    Een Webshop liberaliseerde, voor een dealtje voor een keuken of een auto moet je persoonlijk contact hebben en daar weet men geen mouw aan te passen maar een halve mouw is al een eind in de goede richting.

    Het sociaal argument van Brad heeft er niks mee te maken, het gaat om de verkoper flexibiliteit te geven een deal te sluiten.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 11 juni 2017 om 15:01
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Dat is een interessant artikel! Weet niet of de webshop's dit hier ook al toepassen, maar ik heb wel met enige regelmaat meegemaakt dat prijzen aangepast waren nadat ik een aantal keren een product had bekeken. Nu doe ik dat anders en gebruik allleen algemene zoektermen en voor meer info bezoek ik de website van het merk :-) Dus alleen het merk zonder de productnaam. Je wordt er paranoid van haha.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Dit is ziek. Hoewel, het heeft ook wel iets sociaals in zich, mensen die meer poen hebben meer laten dokken dan mensen met minder poen.
    Hmmm, wat zou er gebeuren als ik bv. mijn 70+ buurvrouw met haar aow'tje of de bijstandsmoeder van een paar deuren verderop op hun computer mijn gewenste product laat opzoeken? Die hebben vast een stuk lager 'draagkrachtprofiel' dan ik, misschien krijgen zij het voor de helft van de prijs! Dan laat ik het een van hen bestellen en betaal ik haar wat extra. Iedereen blij
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.070

    Standaard

    Die worden volgespamd met aanbiedingen voor goedkope leningen, pensioenbeleggingen en thuiswerk wat 5000 in de maand oplevert.

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Paar jaar terug stond er op ad.nl een artikel over een Amerikaanse sergeant die 2 benen was kwijtgeraakt door een bermbom. Eronder stond een advertentie met de slogan: "Zere voeten?"

    Context gerelateerde Googleads kunnen vermakelijk zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top