Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 86
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Deze nieuwe heeft in ieder geval de mooiste naam!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Mooi niet, Perzen zijn nog achterbakser dan de meest psychopathische orthodoxe sunnie.
    En de marsmannetjes kunnen er ook wat van.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Vermeende overdosis trumpie-pubers, zijn erger dan gewone pubers, zweer het je.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    On topic: gaat om de compressie en mid-hump toch, bij die boosters. Een open, dynamische drive wordt rafelig.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    On topic: gaat om de compressie en mid-hump toch, bij die boosters. Een open, dynamische drive wordt rafelig.
    Zeker, met daarbij die typische romige TS gain korrel :-) Van alle Ibanez TS varianten zit er onderling ook aardig wat verschillen in compressie, korrel en de hoeveelheid mid. Uiteindelijk is smaak en je eigen gear van belang om een goede keuze te kunnen maken.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    In TS land is de keuze inmiddels wel zo idioot groot geworden dat ik er maar niet aan begin ...
    De Fulldrive voldoet, wel een beetje (te) groot, maar op naar het volgende smaakje!

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    In TS land is de keuze inmiddels wel zo idioot groot geworden dat ik er maar niet aan begin ...
    De Fulldrive voldoet, wel een beetje (te) groot, maar op naar het volgende smaakje!
    Ja wij gitaristen hebben het maar lastig tegenwoordig, een hoop keuze stress ;-) Valt best mee hoor, bestel bij je favo webshop, na een uurtje diverse YouTube videos en reviews bekeken te hebben, er drie uit en als er één geschikt pedaal voor je tussen zit houdt deze dan goed vast en kijk niet meer verder. De andere twee kun je dan terugsturen. Volgens mij is de grootste hype rond pedalen inmiddels wel voorbij en kunnen we allemaal rustig de balans opmaken en een keuze maken uit diverse merken en snoepwinkels.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Je hebt gelijk, er blijft altijd wel wat te zeiken over, nu is het weer te veel keus ...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik ben nog steeds erg blij met mijn Goudie FX 808+, maar een eenvoudige TS10 of OD808 doet het voor mij ook prima.
    Tevens heb ik er nog een Xotic RC Booster voor staan om mijn JCM800 en/of JMP 2204 nog meer over de zeik te helpen.

    Wel leuk inderdaad dat er tegenwoordig veel keus is v.w.b. welk pedaal dan ook.
    Het is trouwens alweer een poosje geleden dat ik een pedaal gekocht heb.
    Mijn pedalenzucht is wel zo'n beetje over. Gelukkig maar, kom nu tenminste toe aan gitaarspelen.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Volgens mij is de grootste hype rond pedalen inmiddels wel voorbij.
    Sig waardig!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top