Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard Xvive U2 draadloos systeem



    Iemand al ervaring met deze draadloze zender/ontvanger? Ik zat er al een tijdje naar te kijken (gassen, zeg maar). Maar nu zag ik toevallig dat ie bij de Bax shop in de aanbieding is, voor iets meer dan 100 ballen. Dus de trekker maar weer eens overgehaald (vakantiegeld was net binnen).

    Lijkt me al met al een leuk ding. Lekker compact en USB oplaadbaar. Werkt allen niet goed met actieve gitaren. Heeft iemand er al eentje?


    https://www.bax-shop.nl/draadloos-gi...-gitaarsysteem
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Voor 5 tientjes meer zou ik de line 6 g10 halen. Veel betrouwbaarder gezien de reviews en zelfde compacte concept. Je wilt niet dat hij on stage uitvalt.
    Qua prijs en kwaliteit kan ik je de line 6 producten aanraden.

  3. #3

    Standaard

    Veel plezier met je aankoop! Draadloos is inderdaad heel prettig, mits het goed werkt. In het verleden heb ik de de G30 gehad, maar die paste niet meer op mijn pedalboard, dus verkocht. Die G10 heeft een beetje lomp formaat (10x10) waardoor die niet echt lekker tussen je pedalen past. Je houdt toch altijd een ongebruikt stukje over. Momenteel heb ik een wireless van smooth hound. Deze is lekker smal en heeft zijn output aan de kopse kant. Hierdoor is hij niet breder als een mini pedaal met twee (ESB) jacks ingeplugd. Batterijduur is ook goed, de 15 uur zijn in de praktijk toch eerder 18.

    Maar ja, ieder zijn budget en wensen. Laat maar weten hoe dat setje bevalt!

  4. #4

    Standaard

    Hoi Telecastermaster ik loop er ook aan te denken om er een tekopen.
    Heb een Fender mustan V2 versterker en een London city telecaster maar hoe zijn ervaringen met de xviveu2?
    BVD Bert Buchner

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Hallo Bert,

    Ja, eigenlijk wel prima. Ik hoor geen aantasting van het geluid en van latency merk ik eigenlijk ook niets. Ik las in sommige reviews (o.a die bij Bax) dat er soms sprake kan zijn van ander 2,4G apparaten zoals wifi, maar ook daar merk ik niets van. Mijn draadloze wifi router staat nota bene in dezelfde kamer. En ik vind de vormgeving ook mooi en handig. Kortom, ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Maar goed, ik ben maar een simpele slaapkamergitarist. Geen praktijkervaring in oefenhokken...

    Bij Bax is ie nu 119 euro en dat is niet al te duur, lijkt me.

    Groet,

    Peter
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 21 juni 2017 om 22:07
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  6. #6

    Standaard

    Hoi Peter.
    Bedankt ik speel ook alleen maar thuis dus dan moet kunnen ik doe het erbij want ik heb ook een tyros5 keyboard en dat is ook mijn passie. Gr Bert

  7. #7

    Standaard

    Hoi Peter.
    Ik heb ze inmiddels aangeschaft van mijn verjaardag centen en moet zeggen zijn erg goed .
    Maar een vraag waar laat jij de batterijen mee op ? Moet dat persee met de computer?
    BVD Gr Bert

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Nee, hoeft denk ik niet. Kan volgens mij gewoon met zoiets.

    Bij aliexpres zijn 1,50 euro, of zoiets.

    https://www.bol.com/nl/p/usb-stekker...SABEgLKyPD_BwE
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  9. #9

    Standaard

    Bedankt hè ik ga dat even uit zoeken.
    Gr Bert

  10. #10

    Standaard

    Ik heb ooit een Joyo draadloos setje aangeschaft (was lekker goedkoop), maar die geeft erg veel ruis.
    Hoe is dat bij de Xvive?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top