Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    ja dat t niet moeilijk is weet ik pepe ik bedoel meer, dat je daar niet snel iets anders voor in de plaats zult doen.. het kleurt het nummer,
    en mrs robinson is inderdaad best lastig, ik heb het gespeeld met band en meerstemmige zang van mij en andere gitarist..dat was best een dingetje als je speelt EN zingt.. meestal kost me dat minder moeite haha

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    oh dear ik ga niet interessant doen hoor gewoon weer mooi
    ook weer heel erg jij.. jou stijl
    en dat is tof
    ik speel em ook maar als begeleiding en dan ga je voor die tokkels..want dan zit de melodie niet in de gitaar maar in je stemapparaat ( nee niet die met ledjes)
    skills nice, en mrs robinson lijkt mij een goed vervolg project! dan kom je denk ik maar moeilijk om dat begin dingesje heen want dat kleurt het hele nummer al
    kanniet wachten tot je die uitvogelt
    Thanks! Toevallig zondag Sacksioni weer eens zien spelen na lange tijd. Die speelt Mrs. Robinson tegenwoordig ook. Tijdens het dut dududu stukje laat hij die pentatonische riff niet doorlopen. Dan is het wel te doen. Maar het is eigenlijk wel leuk om te kijken of het wel kan. Puzzeltje...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Ja, ik kwam uit op die zestienden van de E met je duim aanslaan tijdens dat tweestemmige neerwaartse melodietje, valt vrij natuurlijk, enkel dat lickje tussen de Am en E is even zoeken om met die timing de duim te laten doorlopen.
    Het is verder een vrij simpel nummertje om de melodie in de akkoorden te verwerken, hapt zo weg.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14

    Standaard

    Mooi en sfeervol, Harald. Wat gitaar is dit?

    Het klinkt bijna alsof jij chorus aan had. Maar dat komt misschien van een fase tussen de microfoons. Super gedaan!

  5. #15

    Standaard

    Thanks! En wow! Goed gehoord. De reverb patch die ik hier gebruik (Lexicon MPX550) is samengesteld uit chorus en reverb. Maar de chorus is bepaald niet op de voorgrond.

    De gitaar is een Maton EBG808TE, het model waar Tommy Emmanuel live op speelt.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Thanks! Toevallig zondag Sacksioni weer eens zien spelen na lange tijd. Die speelt Mrs. Robinson tegenwoordig ook. Tijdens het dut dududu stukje laat hij die pentatonische riff niet doorlopen. Dan is het wel te doen. Maar het is eigenlijk wel leuk om te kijken of het wel kan. Puzzeltje...
    Leuk projectje inderdaad
    ik ga sacksioni trouwens volgend jaar zien met "Five Great Guitars" waar ook mijn gitaarleraar in speelt
    ben wel benieuwd. ( zal ie mrs robinson denk ik niet spelen maar wie weet haha)

  7. #17

    Standaard

    Blijkt wel mee te vallen...Dat riffje loopt helemaal niet de hele tijd door. Had dat ook met Egyptian Reggae, als de slag wat uitbundiger wordt... melodie erin gefrot. Later gaan luisteren, blijkt dat ze dan de melodie helemaal niet spelen... D6h!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard


    kwam er deze van tegen, beetje irri dat het is opgenomen van tv en die mevrouw er door gaat zingen maar wel een idee van wat sacksioni er mee doet

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Deze had ik even gemist. Mooi gespeeld! En een eerste take, wauw repsetc!

  10. #20

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top