Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Massief hout is meestal lichter dan multiplex

    Ik heb een Japanse Mark lll kloon gehad van ELK/Ibanez, bij Servaas gekocht. Klonk clean erg goed, maar als je de lead goed in balans wilde hebben had je een uitdaging. Kwam er achter dat ik van de fotoswitch de reverb om kon ruilen voor de grafische eq en toen werd het een stuk beter te temmen. Hem uiteindelijk toch verpatst, want hij woog bijna 40 kg. Volgens mij toen overgestapt op Fender, waar een Boogie weer van afstamt
    Ja maar ik ook gevallen van precies het tegenovergestelde. Maar compromis: Boogies zijn sowieso zwaar.

    Ja, aldoende leert men. Trouwens die Acoustic had ook een graph. eq. Die moest wel aan om een beetje strakke sound te krijgen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ja maar ik ook gevallen van precies het tegenovergestelde. Maar compromis: Boogies zijn sowieso zwaar.

    Ja, aldoende leert men. Trouwens die Acoustic had ook een graph. eq. Die moest wel aan om een beetje strakke sound te krijgen.
    Gitarist van m'n eerste bandje had ook zo'n versterker. Ook niet veel positiefs over te melden haha
    Schijnt nu wel gevraagd te zijn.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Gitarist van m'n eerste bandje had ook zo'n versterker. Ook niet veel positiefs over te melden haha
    Schijnt nu wel gevraagd te zijn.
    De G100T:

    Clean: jaren tachtig clean, strak en hifi. Erg geschikt voor early Frank Boeijen.
    Overdrive: vrij donker, niet zo heel veel gain.
    Volume: kneiterhard.
    Karakter: weinig, sound is nogal generiek.

    Met een tubescreamer ervoor kon ik wel een aardige rocksound maken. Die bak slikte wel pedalen als een malle. Maar ik verlang er echt niet naar terug. Toen wist je niet beter, maar nu noem ik het een middelmatige bak die veel te duur - als een Boogie-alternatief - werd verkocht.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ja maar ik ook gevallen van precies het tegenovergestelde. Maar compromis: Boogies zijn sowieso zwaar.

    Ja, aldoende leert men. Trouwens die Acoustic had ook een graph. eq. Die moest wel aan om een beetje strakke sound te krijgen.
    Deze top is wel te tillen, de Mark V 25 head. Tussen de 11 en 15 kg.


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top