Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 34
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Nog wat gutshots voor de liefhebber.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Mooie versterker, en zeker de mooiste uitvoering...... Ken ze goed, een maatje van me is echt Mesa freak, heeft er ook één gehad. Ik vind ze erg goed klinken, lekker romig, maar toch dynamisch. Veel plezier ermee!!!!

  3. #13

    Standaard

    Mooi man! Gefeliciteerd! Super amp waar je veel plezier van gaat hebben!

    Welke kleur streep heeft ie?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Thanks! Het is een green stripe. Hij doet het goed naast jouw oude red stripe

  5. #15

    Standaard

    Geweldig! :-)
    Zijn er (nuance)verschillen? Ben benieuwd.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    De green stripe is eigenlijk een heel ander beestje. Soortgelijke agressiviteit en attack als de red stripe (slordig spelen wordt afgestraft), maar toch wel wat donkerder gevoiced en romiger op het leadkanaal. Clean iets meer headroom en iets "stijver". Meer compressie. In tegenstelling tot mijn bericht van vorige week heb ik er nu iets meer mee gespeeld en getweaked, en als je hem goed hard zet is hij eerder vergelijkbaar met een Mark IVa dan met de red stripe. Heel....heel erg tof!

    EDIT: ik ben niet technisch aangelegd, maar de green stripe schijnt pentode wired te zijn en de andere stripes triode. Wat dit met je sound doet weet ik niet, maar dit kan verklaren dat de green stripe zo zijn eigen sound/voicing heeft.
    Laatst gewijzigd door Philippe; 29 mei 2017 om 16:25

  7. #17

    Standaard

    Mooi man. Met de triode/pentode switch op mijn MKIV wordt het geluid in Pentode wat steviger rond in het midden, meer punch en strakker laag... Wat dat vetreft kan ik het goed begrijpen wat je zegt. Bij mij staat ie idd standaard op Pentode.

    Stoere amp! :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    tof man. Ik heb ook jaren een green stripe gehad (geloof ik). De oude van Allochthomas (geloof ik). Ik gebruikte 'm vooral voor cleans; kon niet omgaan met de overdrive. :P maar ik snap dat mensen er helemaal gek op zijn. enjoy!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    De mijne ook wiseguy. Ik doel op het gewicht tussen massief houten shell en de normale uitvoering.
    Dat ligt lager. De speaker heeft ook invloed, maar Boogies zijn sowieso zwaar.
    Ben geen lid van de maffia trouwens

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dat ligt lager. De speaker heeft ook invloed, maar Boogies zijn sowieso zwaar.
    Ben geen lid van de maffia trouwens
    Ja, heb een Caliber plus gehad. Die viel dan nog mee qua gewicht. Ik had ooit een Boogie-achtige: een Acoustic G100T met EV-speaker. Na een paar optredens lag het handvat er al uit. Te licht voor die onmenselijk zware bak. Geef mij maar een losse top/kast (en niet van Boogie, is niet echt mijn ding).
    Laatst gewijzigd door telerocker; 29 juni 2017 om 19:26
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top