Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 45
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Interessant! Indien een beetje haalbaar voor mij qua tijd/locatie ben ik daar wel voor in....
    Wel met je eigen gear erbij omdat dat de enige manier is voor mij om de diverse drives te beoordelen..
    Mijn inbreng zou kunnen zijn:
    Mercurybox
    OCD
    Crunchbox met externe trimpot
    GT-OD
    Maxon VOP9
    Dr No Powerdriver + booster
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Goed idee!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Lijkt me wel een keer leuk ja. Ik kan inmiddels een Boss BD-2, Fulltone OCD, Carl Martin Heavy Drive (thanks, Joris!) en een SHO kloon meenemen, en de Brunetti Mercury Box is onderweg.

    @ Telerocker:
    De gewone MB voldoet al meer dan genoeg, daar hoef ik de 2 niet voor. Veel te groot en te duur.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Over die CM Heavy Drive:

    Even snel getest op een Cube 15. Best een lompe drive, echt subtiel gaat ie niet worden. Wel mooi veel compressie, maar zo op het eerste gevoel niet die smoothe toon zoals die Brunetti heeft. Wel een mooi en bruikbaar pedaal. Binnenkort maar eens op oorlogssterkte horen op mijn eigen gear.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Over die CM Heavy Drive:

    Even snel getest op een Cube 15. Best een lompe drive, echt subtiel gaat ie niet worden. Wel mooi veel compressie, maar zo op het eerste gevoel niet die smoothe toon zoals die Brunetti heeft. Wel een mooi en bruikbaar pedaal. Binnenkort maar eens op oorlogssterkte horen op mijn eigen gear.
    Mooi, je hebt hem binnen. Je moet ff goed klooien met die edge en attack knoppen. Eigenlijk zijn het interessante namen voor hoog en laag
    147-c Guitars

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Ja, dat begreep ik al. Over die Cube krijg ik nog niet het beste beeld van dat ding natuurlijk, maar volgende week ga ik hem in een grote feesttent proberen. Beetje klieren met de instellingen en zo.

    Mijn plankje is inmiddels wel veel te klein geworden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #37

    Standaard

    OK, fijn om te horen dat iedereen enthousiast is over het samen uitproberen van wat overdrive pedalen. ik wil mijn eigenbouw studiootje van ca. 7x5 m wel ter beschikking stellen en regel ook wel wat versnaperingen, fris, biertje etc. Ik zal geen kosten rekenenen want een forumdag wordt wel weer een keertje tijd en het is plezierig om mede-muzikanten/forumleden te leren kennen.

    Mijn voorstel zou een groep van 4-8 personen zijn om het enigszins beheersbaar te houden. Ik woon in Raalte, Overijssel en verwacht dat een zaterdag iedereen het beste zal uitkomen. Raalte ligt helaas niet centraal in het land maar het is hier wel rustig en buitenaf ;-)

    Er staat een Lex Bos Buddy amp met EL34 en 2x12" speaker klaar voor de pedalen test. Ik gebruik hem voornamelijk zelf met de Superdrive. Als reverb of delay heb ik een Neunaber, Eventide H9 of Echolution2.

    Eventueel een extra Fender amp zou natuurlijk welkom zijn...

    Ik wil overigens dit topic niet wegkapen dus mensen die geïnteresseerd zijn kunnen via een pm hun mailadres opsturen. Na een tijdje ga ik dan m.b.v. een datumprikker eens kijken of dit iets gaat worden.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Ik woon vrij in de buurt (Hasselt) en ik heb een Fender Vibrolux Reverb, dus ik wil wel meewerken. Ik zal je mijn mailadres wel even sturen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #39

    Standaard

    Ik hoopte natuurlijk al een beetje op een Vibrolux ;-)

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    OK, fijn om te horen dat iedereen enthousiast is over het samen uitproberen van wat overdrive pedalen. ik wil mijn eigenbouw studiootje van ca. 7x5 m wel ter beschikking stellen en regel ook wel wat versnaperingen, fris, biertje etc. Ik zal geen kosten rekenenen want een forumdag wordt wel weer een keertje tijd en het is plezierig om mede-muzikanten/forumleden te leren kennen.

    Mijn voorstel zou een groep van 4-8 personen zijn om het enigszins beheersbaar te houden. Ik woon in Raalte, Overijssel en verwacht dat een zaterdag iedereen het beste zal uitkomen. Raalte ligt helaas niet centraal in het land maar het is hier wel rustig en buitenaf ;-)

    Er staat een Lex Bos Buddy amp met EL34 en 2x12" speaker klaar voor de pedalen test. Ik gebruik hem voornamelijk zelf met de Superdrive. Als reverb of delay heb ik een Neunaber, Eventide H9 of Echolution2.

    Eventueel een extra Fender amp zou natuurlijk welkom zijn...

    Ik wil overigens dit topic niet wegkapen dus mensen die geïnteresseerd zijn kunnen via een pm hun mailadres opsturen. Na een tijdje ga ik dan m.b.v. een datumprikker eens kijken of dit iets gaat worden.
    Top! Ik ga een PM sturen. Ik heb erg veel interesse om een Suhr Riot uit te testen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top