Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 45
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Waarschijnlijk komen beide pedaaltjes met dezelfde meneer van PostNl, want de Carl Martin is ook al onderweg.
    147-c Guitars

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Mp3s or it didnt happen!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik las hier laatst ergens op het forum dat Brunetti een waan van de dag merk is. Kan dus nooit goed zijn.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik las hier laatst ergens op het forum dat Brunetti een waan van de dag merk is. Kan dus nooit goed zijn.
    Zo is het. Troep, en niks anders.
    Mocht ik iemand uit zijn of haar lijden kunnen verlossen door voor weinig een Brunetti Mercury (de amp dan) over te nemen, dan hoor ik het wel

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    +1 voor de Brunetti hoor! Staat al zeker een jaar of 6 als lead pedaal op mijn plank. Uniek in zijn soort!
    Congrats met de aanschaf. Pics!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik las hier laatst ergens op het forum dat Brunetti een waan van de dag merk is. Kan dus nooit goed zijn.
    Ik heb hem al twee keer geleend, en elke keer weer verbaasd gestaan om zijn kwaliteit. Nu wil ik hem zelf hebben. Het is niet bepaald een bevlieging.

    Ben je niet in de war met Strymon?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb hem al twee keer geleend, en elke keer weer verbaasd gestaan om zijn kwaliteit. Nu wil ik hem zelf hebben. Het is niet bepaald een bevlieging.

    Ben je niet in de war met Strymon?
    Nee joh, was ook een geintje. Verwees naar de reacties op een tweedehands tip van Thiez, waarop geantwoord werd dat Brunetti een waan van de dag merk is. Helemaal niks mis met Brunetti hoor. Sowieso, dat wat iemand weloverwogen heeft aangeschaft kan nooit verkeerd zijn, al zou je een Behringer hebben gekocht. Oké, da's misschien niet zo'n goed voorbeeld... Maar je snapt me!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Maakt niet uit. Nee, ik heb dus een oude Fender bak, met een prachtig basisgeluid. Dat biedt voor mij een mooi platform om pedalen te gebruiken en daarmee verschillende sounds te creëren. Voor mij werkt het prima. Ik merk nu dat ik steeds meer verlegen zit om een mooi sologeluid, en dat is met toevoeging van één pedaal klaar zonder mijn eigen basissound te veranderen.
    Ik zeg het nog een keer: Brunetti MB2, als je een vol smooth sologeluid zoekt. Het leadkanaal heeft een midknop en is stukken helderder dan de MB1-kant en prikt dus goed door de mix. Gain a plenty.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik zeg het nog een keer: Brunetti MB2, als je een vol smooth sologeluid zoekt. Het leadkanaal heeft een midknop en is stukken helderder dan de MB1-kant en prikt dus goed door de mix. Gain a plenty.
    .... en 2x zo groot en lomp ;-)

    De MB2 klinkt mss nóg beter, maar de MB1 (?) doet zijn kunstje ook al uitstekend!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #30

    Standaard

    Ik ben momenteel ook bezig met het aanpassen van mijn pedalboard m.b.t. wat extra drive pedalen die ik over de jaren heb aangeschaft (o.a. SL drive, een oude Guv' Nor, BB preamp, Shiva, Walrus Voyager etc.).

    Het zou misschien wel leuk zijn om met een klein groepje elkaars overdrive & distortion pedalen uit te proberen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top