Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 92
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Thomann vragen om een mooie flame top uit te zoeken is een beetje zoals in een restaurant om de dikste plak biefstuk vragen.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Jou Harley heeft dan ook en mooie photoprint als top. Gefeliciteerd met je top gitaar
    Photoprints klinken ook minder. Maar bedankt voor jouw compliment!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Op welk gedeelte van mijn vraag is dat een antwoord?
    Op de retourkosten.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Ik las dat als je hem binnen 14 dagen terug stuurt, de verzending door Thomann wordt betaald. Dus in principe geen risico voor de koper. Alleen irritant dat je er weer tijd aan kwijt bent. Daarom durf ik een tweede exemplaar nog wel aan.
    Ja, echt heel irritant. Op je luie reet op je computer een gitaar kopen, alleen opstaan als UPS de gitaar komt bezorgen.

    Gelukkig ben je minder tijd kwijt met naar een winkel rijden, een paar gitaren testen en hopen dat "de jouwe" er tussen zit. Zit die er niet tussen dan moet je weer van voren af aan beginnen. Nee, da's niet irritant.......

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Ja, echt heel irritant. Op je luie reet op je computer een gitaar kopen, alleen opstaan als UPS de gitaar komt bezorgen.

    Gelukkig ben je minder tijd kwijt met naar een winkel rijden, een paar gitaren testen en hopen dat "de jouwe" er tussen zit. Zit die er niet tussen dan moet je weer van voren af aan beginnen. Nee, da's niet irritant.......
    Pardon? Ik heb het over t retourneren. Daar zit tijd en frustratie in. Die klanten service probeert je zsm af te schepen. Aanschaf was erg makkelijk. Ik zag een gitaar voor een mooie prijs, dus ik denk ik waag een gokje. Ik hoorde veel positieve geluiden over Thomann Achteraf gezien niet de beste keuze, maar goed, dat zij zo. Leer ik ook weer van.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Ik hoorde veel positieve geluiden over Thomann Achteraf gezien niet de beste keuze, maar goed, dat zij zo.
    Nu ben ik niet echt een reguliere klant, dat wil zeggen ik koop er niet maandelijks wat, maar ik heb eigenlijk prima ervaringen met de thomann aftersales (maar ik heb nog nooit een gitaar gekocht via thomann).
    Waar zou het dan aan liggen dat de klantenservice blijkbaar wispelturig is? Aan het gekochte produkt?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Pardon? Ik heb het over t retourneren. Daar zit tijd en frustratie in. Die klanten service probeert je zsm af te schepen. Aanschaf was erg makkelijk. Ik zag een gitaar voor een mooie prijs, dus ik denk ik waag een gokje. Ik hoorde veel positieve geluiden over Thomann Achteraf gezien niet de beste keuze, maar goed, dat zij zo. Leer ik ook weer van.
    Vind je het niet belachelijk dat je een gitaar koopt van een merk dat al meer dan 100 jaar bestaat en niet de goedkoopste is, waar allerlei dingetjes aan mankeren? En dan vervolgens de winkelier daar de schuld van geeft? Ik heb overigens prima ervaringen met Thomann's klantenservice. Dit was echter met goedkope rommel van Behringer en Harley Benton.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Tja, op een keer ga je ermee op je bek.
    Het is een manier van zaken doen, je kan niet 1. de laagste prijs hebben, en dan 2. de service verwachten die je van een winkel gewend bent.
    Het gaat goed zolang je in de marge zit waarmee dingen goed gaan, zodra het moeilijk wordt krijg je de complicaties van je keuze voor je neus.
    Niet in de laatste plaats personeel dat geen kennis van zaken heeft behalve betalingen aan ordernummers koppelen, en retouren invullen.
    Je kan de plaatselijke muziekboer verwensen, en geen kennis verwijten, maar een vent of een wief achter een toonbank is nog altijd gemakkelijker zaken doen dan 9/5 callcentre mensen, die data zitten te processen.
    Als ik Thomann was zou ik mezelf meteen op witgoed, kampeerspullen & automaterialen storten; same material, same business, en de infrastructuur ligt er.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    online gitaren bestellen doe ik niet. Prima voor pedaaltjes, kabels, hardware, amps etc. Maar gitaren, nope. Die moet ik toch eerst echt zelf vast gehad hebben. Doet ieder verder mee wat hij wil natuurlijk.
    Volledig mee akkoord hoor

    MS

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Pardon? Ik heb het over t retourneren. Daar zit tijd en frustratie in. Die klanten service probeert je zsm af te schepen. Aanschaf was erg makkelijk. Ik zag een gitaar voor een mooie prijs, dus ik denk ik waag een gokje. Ik hoorde veel positieve geluiden over Thomann Achteraf gezien niet de beste keuze, maar goed, dat zij zo. Leer ik ook weer van.
    Wat een onzin. Thomann regelt alles voor je. Het enige wat jij moet doen is het retourlabel printen, op de doos plakken en het pakket bij een Post NL punt brengen. Daar komt de 30-dagen-niet-goed-geld-terug-regeling nog bij. Als je dat al teveel tijd vindt en je dat frustreert, dan is online kopen sowieso niets voor je.

    O ja, ik was nog even vergeten dat je een retourmelding moet doen. Balen, weer een minuut verloren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top