Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Haha ok, wellicht zal het dan niet aan het pand liggen dat ze "per direct" sluiten
    Winkel had erg goed te doen hoor, dus het is zeker niet door een gebrek aan interesse (en de prijzen lagen ook op hetzelfde niveau, of soms zelfs iets lager dan de grote Duitse/Belgische dozenschuivers)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Winkel had erg goed te doen hoor, dus het is zeker niet door een gebrek aan interesse (en de prijzen lagen ook op hetzelfde niveau, of soms zelfs iets lager dan de grote Duitse/Belgische dozenschuivers)
    Snap dan niet waarom ze gestopt zijn. De spullen komen toch niet allemaal uit de UK ?
    Of spelen er andere dingen....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik snap dit niet. Zo onvoorstelbaar slecht kunnen de gevolgen van de Brexit niet worden. We zitten in een globale economie, brexit of geen brexit. AChinezen en Indiërs investeren hier , en die zitten tot nader order niet in de EU. Ofwel is er een andere reden, ofwel is dat management onbekwaam. Belachelijk.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ze zijn misschien bang voor de fx risk die ze lopen GBP vs EUR. De Britse economieoopt volgens mij goed, de GBP is aan t rebounden, maar t blijft een risico. Voor hen is de EUR nu heel duur

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik denk: Britse keten, Brits magazijn, Brits aankopen. Aangezien dit de enige buitenlandse vestiging was, dat het dan wel eens duur zou kunnen worden ivm potentiële invoerheffingen.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Winkel had erg goed te doen hoor, dus het is zeker niet door een gebrek aan interesse (en de prijzen lagen ook op hetzelfde niveau, of soms zelfs iets lager dan de grote Duitse/Belgische dozenschuivers)
    Zie je steeds meer, winkels die super draaien en dan per direct sluiten..... dat geloof je zelf toch niet?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Britten en zakendoen... geen goeie combi.
    In alles ingehaald door iedereen, of het nu de staal of de auto-industrie is. Gewoon links laten liggen dat land. Niet vernieuwend, star, conservatief. En dan de brexit eroverheen. Gaat een derdewereld land worden zo...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik denk: Britse keten, Brits magazijn, Brits aankopen. Aangezien dit de enige buitenlandse vestiging was, dat het dan wel eens duur zou kunnen worden ivm potentiële invoerheffingen.
    Die kunnen nooit hoger zijn dan het ' derde-landen tarief ' dat de EU toepast, hetzelfde als voor de US, Japan en vele andere landen. Niets belet om EU- vestigingen van UK bedrijven om rechtstreeks uit de ( bvb ) US in te voeren. Kan allemaal, zonder probleem.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.914

    Standaard

    Ik ben er een paar weken geleden geweest, en ik kom uit Nederland
    Ik vond het een van de mooiste gitaarwinkels waar ik ben geweest, zeer vriendelijke mensen (dat is wel eens anders bij zulke grote winkels) en een toffe uitgebreide collectie. En inderdaad veel dingen die je nergens anders (in de buurt) zag. Jammer hoor!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 januari 2016
    Locatie
    twente
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Die kunnen nooit hoger zijn dan het ' derde-landen tarief ' dat de EU toepast, hetzelfde als voor de US, Japan en vele andere landen. Niets belet om EU- vestigingen van UK bedrijven om rechtstreeks uit de ( bvb ) US in te voeren. Kan allemaal, zonder probleem.
    Maar omdat het een brits bedrijf is de pond niet meer gekoppeld aan de euro zouden ze steeds de prijzen moeten aanpassen.
    En waarschijnlijk nog meer administratie zaken moeten regelen nu ze niet meer in de eu zitten.
    Kortom meer werk voor het zelfde geld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top