Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 41
  1. #21

    Standaard

    Ik weet dat we andere topics zijn die gaan over tweedehands spul. Maar wat is een realistische prijs voor een tweedehands pacifica? Waar ligt de grens tussen wat reel is en waar bij je moet afvragen of iets wel waard is? Hoop dat jullie begrijpen dat ik de betreffende advertentie niet zomaar hier neerzet om mijn eigen kansen te verkleinen

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Dat hangt een beetje van het type af: voor een EG zou ik geen €100 over hebben, een Pacifica 112 zou voor om en bij de €150 moeten kunnen.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    hss yamaha met versterker binnen je budget
    https://link.marktplaats.nl/m1165716859

    zonder versterker
    https://link.marktplaats.nl/m1165441451

    en omdat je country clean western gitaar benoemd is deze met volledig maple hals voor wat meer snappy hoog ook een optie
    https://link.marktplaats.nl/m1163881049

    en dat allemaal op de eerste pagina van marktplaats bij trefwoord yamaha ;-)

  4. #24

    Standaard

    Haha ja je zet t zelf al neer, het gaat inderdaad om de derde link uit je bericht. Het gaat volgens de eigenaar om een yamaha pacifica 112. Deze past qua looks bij mij en is ook niet heel ver hier vandaan.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Die derde zeker doen voor die prijs. Wel even goed kijken naar de brug en de intonatie. Zal niet helemaal oké zijn, maar is goed bij te stellen. Heb je 175 over voor een versterker. Daar kan je echt wel wat leuks voor vinden.
    147-c Guitars

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Laat je trouwens niet afschrikken door mijn opmerking over de brug. Dat kan je zelf fixen met een schroevendraaier. We praten je hier wel door die paar stappen heen. Met een fatsoenlijk stemapparaatje en een kruiskopschroevendraaier lukt dat je wel.
    147-c Guitars

  7. #27

    Standaard

    Dank je wel Ben ook erg blij met de support op dit forum. Op korte termijn even langsgaan want de prijs is erg mooi denk ik. Ik laat jullie weten of deze het geworden is!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pirlala Bekijk bericht
    Dank je wel Ben ook erg blij met de support op dit forum. Op korte termijn even langsgaan want de prijs is erg mooi denk ik. Ik laat jullie weten of deze het geworden is!
    We wachten met smart af...!

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Leuk versterkertje voor erbij?

    http://link.marktplaats.nl/m1154592802

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    HSS powerstrat, idd Yamaha Pacifica, Cort G serie. Als je SSS wil: London City. Les Paul achtig: Vintage (merk). Gitaar meteen naar de gitaarbouwer brengen voor een full setup. Afstelling is alles.

    Versterking: Fender Mustang I maar dan meteen doorprikken naar een stevige kast met minimaal 1 goede 12 inch luidspreker, liefst 2. Wat Fender hier hardwarematig gepresteerd heeft tart iedere beschrijving maar de modeling software is prima. Anders: Roland Cube 15/30.

    Alles 2dehands op MP uiteraard, Yam Pac zie ik regelmatig onder de 100, Fender ampje 50 a 60 euro.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top