Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Arjan doelt met name op de g major, die heeft relais outputs. Als je daar genoeg aan hebt is dat goedkoper dan een dedicated midi switcher.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dat bedoel ik ook. Het midi board is de behringer fcb1010, waarmee je presets kunt maken. Tussen clean en scheur. De koch is een pre amp met speakersim en de drukknoppen gebruik je niet, omdat je schakelt met de fcb1010.
    Mea Culpa!, de G-Major had ik ff niet meegekregen ...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Marshall JMP-1 gewoon. Kan je voor 200-250 gemakkelijk vinden, heeft goede drive sounds, midi, 2 preamp tubes, emulatie enz.
    Hmm...
    Op een of andere manier geeft de JMP-1 niet dé marshall sounds of zo, ik heb al 3x een JMP-1 gekocht, en ook 3x weer weggedaan.
    Echter, die emulated outputs heb ik nog nooit gebruikt (speelde toen nooit met koptelefoon en/of bezig met recording). Zijn die emulated outputs een beetje ok?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Klinkt glad en compressed zon JMP-1
    Die emulated outs zijn ok maar niet echt top.
    Een programmeerbare preamp geeft nooit echt wat je verwacht vind ik, compromissen sluiten...
    Net hetzelfde bv een Mesa Triaxxis... Klinkt ook te hifi om echt lekker organisch te klinken.

    MS

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Hughes & Kettner Acces....?? Kan er weinig moois over vinden op YT, deze is nog wel het beste:



    Die H&K eindtrap is trouwens niet echt een aanrader.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.203

    Standaard

    Wordt dat ipv de Kemper?
    Want ik ben net een beetje in de markt dus dan wil ik geen negatieve verhalen horen hè!

    On topic; 2e hands Triaxis scoren? Evt. met aparte speakersim als de ingebouwde niet bevalt (geldt eigenlijk voor elke optie).

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Wordt dat ipv de Kemper?
    Want ik ben net een beetje in de markt dus dan wil ik geen negatieve verhalen horen hè!

    On topic; 2e hands Triaxis scoren? Evt. met aparte speakersim als de ingebouwde niet bevalt (geldt eigenlijk voor elke optie).
    Nee, hoor. Is pure luiheid. Heb sinds een paar maanden een 2e Kemper: voor thuis en repeteren. Maar heb niet altijd zin deze mee te slepen. Overigens net besloten dat we voortaan 1x per twee weken gaan repeteren dus die hands on preamp heeft wat minder prioriteit gekregen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Ik kan me maar niet over de naam "Kemper" heen zetten.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Kemper....moet altijd denken aan Paul Kemper, voormalig gitarist van normaal. Wereldgitarist, toen hij bij normaal zat waren ze muzikaal op topniveau vond ik. Geen standaard quo rifjes maar inventieve country achtige partijen. Verre van modelling trouwens 😆

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Kemper....moet altijd denken aan Paul Kemper, voormalig gitarist van normaal. Wereldgitarist, toen hij bij normaal zat waren ze muzikaal op topniveau vond ik. Geen standaard quo rifjes maar inventieve country achtige partijen. Verre van modelling trouwens ��
    Paul was toen al erg met C&W bezig, speelde op Tele's en hij is van oorsprong klassiek geschoold dus dat komt dan ook nog mooi uit.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Niks mis met Kemper als merknaam; niet veel anders dan Fender, Marshall, Soldano, Friedman of Bogner.
    Moet alleen nog iets meer historische "status" krijgen denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top