Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Vanavond bij iemand langs die een Blues Deluxe te koop heeft staan. Zou draagbaar, clean en hard genoeg moeten zijn, op papier!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Aangezien ik van Pepe toch alles mag roepen

    Vorige week eenzelfde vraag op Facebook voor zien komen en op mijn advies om dan een Mesa Blue Angel te pakken (omdat ik die nog wel eens terug wil als cleane bak) kreeg ik een advertentie als antwoord...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ja, ik zou zelf niet zo moeilijk doen, een 6l6 hot rod, kost je de kop niet en klaar.

    Voor mij is stereo niks maar ik heb sterk het idee dat het 1 van de pijlers van de SRV sound is, een headroom Fender/Dumble en een clipping Marshall. En als je DAN een ts intrapt om hou je nog steeds een relatief clean geluid waar niet alle dynamiek uit geslagen is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ja, ik zou zelf niet zo moeilijk doen, een 6l6 hot rod, kost je de kop niet en klaar.

    Voor mij is stereo niks maar ik heb sterk het idee dat het 1 van de pijlers van de SRV sound is, een headroom Fender/Dumble en een clipping Marshall. En als je DAN een ts intrapt om hou je nog steeds een relatief clean geluid waar niet alle dynamiek uit geslagen is.

    Zo moest het kennelijk ook zijn. Gisteravond een 2e handse Blues Deluxe gescoord voor een leuk prijsje, mooi Fender clean, wat warmer geluid dan een normale Hotrod als je het mij vraagt, maar bijzonder prettig om naar te luisteren. Allen dank voor de input!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top