Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    mark van bommel op de kast ????
    en de boeren ???

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Congrats! over het algemeen is men zeer positief over die Vintage Les Paul copieen. En ook wel grappig te lezen dat jij de pots en de wiring hebt aangepast terwijl we elders een topic hebben waarin dat juist als minder zinvol wordt beschreven (al neem ik aan dat jij geen setje van Crazy Parts a raison van € 109,00 d'r in hebt gezet…) hetgeen de vraag oproept wat je er dan wel in hebt gestopt en wat in jouw beleving de verbetering is geweest.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Congrats! over het algemeen is men zeer positief over die Vintage Les Paul copieen. En ook wel grappig te lezen dat jij de pots en de wiring hebt aangepast terwijl we elders een topic hebben waarin dat juist als minder zinvol wordt beschreven (al neem ik aan dat jij geen setje van Crazy Parts a raison van € 109,00 d'r in hebt gezet…) hetgeen de vraag oproept wat je er dan wel in hebt gestopt en wat in jouw beleving de verbetering is geweest.
    De originele pots waren mini's wat uiteraard geen bezwaar hoeft te zijn. Wat mij erg stoorde was het feit dat als het volume helemaal uitstond, zowel brug als hals, er toch nog een klein beetje signaal was. Dit werd pas helemaal stil als ook de tone werd dichtgedraaid. Ik kon er niet achter komen waar nu precies de fout zat wat mij heeft doen besluiten om de potmeters te vervangen en dan meteen voor een groot formaat en dan ook maar nieuwe caps én de bedrading op de 50's manier vanwege het beter behoud van hoog als je het volume iets dichtdraaid. That's it...heeft eigenlijk niets te maken met de door jouw genoemde discussie. Ik heb ook zeker niet alle bedrading vervangen, alleen de manier van bedrading.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    mark van bommel op de kast ????
    en de boeren ???
    Yep, voormalige kamer van mijn zoon. Nu "muziekkamertje". Maar goed gezien

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Is die te zwaar dan? Die van mij is net geen 4 kg. Die Lemon Drop is wel erg mooi!
    Ik vond hem topzwaar. Ik kan me niet voorstellen dat ik hem drie sets zou omhangen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top