Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 123
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Tja, mijn (gedateerde) ervaring met heel veel muziekzaken is dat de lui die daar werken ook weinig verstand van zaken hebben/hadden en er vanuit gingen dat dit bij de klant nog erger zou zijn.
    Bekend voorbeeld en Haags icoon: Nico Servaas. Hij was geen muzikant, wist niks van mojo, vibe, 24 bits, rio palissander, etc. maar wel wat hij waar voor de beste prijs kon kopen en in NL weg kon zetten voor een mooie prijs en uit voorraad. Deed niemand hem na en ik weet zeker dat hij zich meer zou afficheren met een Thomann en Bax dan met een boutique shop die een vitrine vol stalen Tupperware van 500 eur per stuk heeft en waarvan de verkoper extatisch begint te kirren over de bijzondere houtsoorten van de Custom Shop.

  2. #92
    Member
    Geregistreerd
    6 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    31

    Standaard

    Hallo,

    Intussen zijn er toch wel weer een aantal leuke exemplaren op marktplaats verschenen (bij mij in de buurt). Wat vinden we van deze:

    http://dijkmansmuziek.nl/online-wink...io-2010-detail

    Ik denk dat ik zaterdag maar eens een ritje die kan op maak (kan ik meteen ook een SG etc proberen).

    Gerbrand

  3. #93

    Standaard

    Mooie gitaar. Bouwkwaliteit, klank e.d. kan je in de winkel toetsen. Ik heb een zwak voor koffers met een witte binnenkant

  4. #94

    Standaard

    teveel nep goud imo

  5. #95
    Member
    Geregistreerd
    6 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    teveel nep goud imo
    Zie hier mijn strat (fotootje van het web) met nepgouden slagplaat:


    Gerbrand

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Dus niet meer op zoek naar eentje met een 50's nek? Dit is vast ook een prima exemplaar, ziet er als nieuw uit.

  7. #97
    Member
    Geregistreerd
    6 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dus niet meer op zoek naar eentje met een 50's nek? Dit is vast ook een prima exemplaar, ziet er als nieuw uit.
    Deze heeft een 50s neck (50s rounded).

    Gerbrand

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Ah, cool.
    Ziet er prachtig uit, de brug ziet eruit dat er veel op gespeeld is en dan is er iemand toch heel blij mee geweest. Dat het goud een beetje bleek word doet 'm juist goed! Kijk wel of dat graphtech zadels zijn of dat het de originele zijn, de dunne 'e' zadel ziet er een beetje versleten uit. Let ook op dat de snaren niet uit de zadels schieten. Ik vind 'r tof! Beetje aan de prijs maar wie weet praat je er nog een setje zadels af. Is wel het proberen waard toch?
    In studio's zitten meestal, of eigenlijk bijna altijd, de 490/498 elementen combi in. Deze zijn niet slecht maar de brug kan daardoor wat ijzig klinken, een beetje schel zelfs. Het nek element is wat ongedefinieerd maar ik vind ze niet te modderig klinken. Vervangen kan ter zijner tijd altijd nog. Ik heb ze er zelf ook nooit uitgehaald bij mijn tribute al liggen al wel een setje pearly Gates en een setje slash alnico's elementen klaar.

    Hoe dan ook,
    Test met je oren en je handen en daarna pas met je ogen.

  9. #99
    Member
    Geregistreerd
    6 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    31

    Standaard

    Gitaar is verkocht. 😠 ik had afgesproken dat ik hem morgen zou komen testen, maar iemand anders was me voor.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Tjah, het zal je niet troosten maar dat maken we allemaal wel eens mee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top