Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Voorstellen!

Hybrid View

  1. #1

    Music Voorstellen!

    Goedemiddag medemuzikanten!

    Mijn naam is Cas en ik kom me even voorstellen!

    Ik ben 18 jaar, ik speel nu zo'n 5 jaar basgitaar, 2 jaar gitaar en af en toe vind ik het leuk om te drummen. Ik studeer Artiest Muziek aan het Rijn Ijssel College in Arnhem als bassist.
    Ik speel zelf vooral metal en punk en ik heb samen met een paar klasgenoten een eigen (ik weet niet wat het is, soort van) grunge bandje genaamd Freak Like Me waarin ik ook bas speel!

    Ik speel op een Ibanez SR 305 met als versterker een Hartke HA3500 met een HartkeXL 410 kabinet en een Hartke XL 115 kabinet.
    Met gitaar ben ik verder minder professioneel bezig (aka een Harley Benton FV-430)

    Iniedergeval tot ziens!

    -Cas!

  2. #2

    Standaard

    Casmetdebas toch? Of is het juist de bedoeling een vrij, niet rijmend dicht te plaatsen.

    Ik, als bijna oudste van GN, heet je hartelijk welkom.

    Op het gebied van bassen ben ik terug bij oude helden die bassen deden waarvan je broekspijpen gingen wapperen.
    De relativering van je bandnaam spreekt me enorm aan.
    Hoe dan ook: Welkom en veel plezier hier.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    welkom.. hier nog een (bejaarde) gitaarspelende bassist of ook wel bassende gitarist.. Mijn bas gaat ook over een Hartke (maar dan een HA 5000 met Cerwin Vega 18 inch reflexkast + 4x10 SWR Goliath III....) en met een Flying V ben je bij voorbaat al m'n GN-forum-vrind....ongeacht het merk..
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #4

    Standaard

    Ahhhh, dat betekent FV natuurlijk.
    Ja. Iedere dag leer ik weer wat.
    Daarmee sluit ook ik je in mijn hartje. De net overleden J. Geils heeft daarop ook lang gespeeld. En en passent aangetoond dat je geen geniaal snel gitarist hoeft te zijn om heerlijke feestmuziek te maken en een heel nette boterham te verdienen.

    En voor de pussy natuurlijk. Hoewel ik dat sinds de heer Trump niet meer schijn te mogen zeggen.
    Maar ja, dan weet je hoe dat gaat onder gitaristen, dan gebeurt het natuurlijk toch.
    Go Go Go Cassie!
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top