Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 154
  1. #41

    Standaard

    Effe off.
    Rondreis is een klein tentje.
    Acht weken met je eigen vrouw in één slaapzak.
    Iemand had het hier op GN op vakantie.
    Affijn, je ziet dat de soep.....
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #42

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ook al wil de eigenaar de kosten dragen, terugsturen kan meestal niet omdat er geen wederexportvergunning verleend is. het land van herkomst kan het dan niet meer aannemen omdat het bij aankomst niet ingeklaard is.

    Ik weet dat dit niet via de douane gaat maar via het RVO. Zij beslissen dat het in beslag genomen moet worden en de douane voert het uit. het slaat echt helemaal nergens op.
    Citesregels weet ik te weinig van, maar ik neem onmiddelijk van je aan dat RVO "de oorzaak" is en dat daarom terugsturen ook niet zal gaan.

    Iets wat wel normaal ingevoerd zou kunnen worden, maar niet ingevoerd is kan ook niet wederuitvoert worden en dan kan het dus wel worden geretourneerd mits kosten betaalt worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als de ontvanger tijdens het transport beslist dat hij de de spullen niet meer wil en aangeeft dat ze dus ook niet hoeven te worden ingeklaard. Maar als de RVO beslag legt wordt dat ongetwijfed anders en daar ben jij en de instrumentenbouwers niet mee geholpen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Bekijk bericht
    Citesregels weet ik te weinig van, maar ik neem onmiddelijk van je aan dat RVO "de oorzaak" is en dat daarom terugsturen ook niet zal gaan.

    Iets wat wel normaal ingevoerd zou kunnen worden, maar niet ingevoerd is kan ook niet wederuitvoert worden en dan kan het dus wel worden geretourneerd mits kosten betaalt worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als de ontvanger tijdens het transport beslist dat hij de de spullen niet meer wil en aangeeft dat ze dus ook niet hoeven te worden ingeklaard. Maar als de RVO beslag legt wordt dat ongetwijfed anders en daar ben jij en de instrumentenbouwers niet mee geholpen
    dat is 't uhm helemaal. Ik zie eerstehand wat voor gezeik dit allemaal oplevert. Tis wachten tot rosewood voorbehouden is aan alleen de ultra-exclusieve lijnen. Fender doet op de mexicanen nu pau ferro. just sayin...

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Gelukkig heeft de RGDIX6MPB-SBB allerlei soorten hout, behalve rosewood. Hopelijk faciliteert dat een spoedige thuiskomst. Zijn bedje staat klaar. We missen 'm.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Gelukkig heeft de RGDIX6MPB-SBB allerlei soorten hout, behalve rosewood. Hopelijk faciliteert dat een spoedige thuiskomst. Zijn bedje staat klaar. We missen 'm.
    dacht ik ook maar nee. het gaat om een shipment en een shipment bestaat hoogstwaarschijnlijk niet uit 400 stuks RGDIX6MPB . maar.... vingers gekruist!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Ik heb n ontzettend mooie Indonesische dame tussen mijn benen zitten in de metro. Pica's maar vooral sounds gaan volgen!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.318

    Standaard

    3 maanden en eindelijk rond ?

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Yep. Maar goed vers uit de fabriek. Prachtig. Speelt als een pakje roomboter in een halfwarme Tefal pan. Alleen de afstelbeurt was zoals verwacht... voor de rest top kwaliteit : prijs. Zoals gewoonlijk bij Ibanez. En the looks zijn om te kwijlen.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Veel plezier met je nieuwe Ibanez Fusion. Fretwerk is altijd super van Ibanez in mijn ervaring.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top