Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11

    Standaard

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=4

    Er wordt toch wel gewoon een usa strat op marktplaats gezet vandaag voor 725 euro hoor. Maar ik snap wel wat je bedoeld, in de meeste gevallen willen ze veel meer hebben voor een usa strat.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=4

    Er wordt toch wel gewoon een usa strat op marktplaats gezet vandaag voor 725 euro hoor. Maar ik snap wel wat je bedoeld, in de meeste gevallen willen ze veel meer hebben voor een usa strat.
    Oooooooh, ik heb er eentje gehad die daar sprekend op leek, met het grootste verschil dat dát een non trem 82'er was. Ik zou die graag terug willen, ook al doe ik er geen kut mee.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Het is niet alleen in Fenderland. De gehele tweedehands markt laat dit zien. Je kon nog geen twee jaar geleden een ouwe JCM 800 voor rond de 750,- krijgen. Tegenwoordig vragen ze daar zo'n 1250,- voor. We zijn weer uit de crisis, mensen hebben weer wat te besteden en gaan wat verder om aan iets te komen en dat duwt de prijzen omhoog. De tijd van de koopjes is even geweest.
    Wat je zegt..... op een Facebook groep waar muziekinstrumenten aangeboden worden, biedt iemand intussen al een 1983-er JCM 800 (2203) aan voor... € 2.000,00 (tweeduizend euro).....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Zag 'em staan op FB idd... Jeetje.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Oooooooh, ik heb er eentje gehad die daar sprekend op leek, met het grootste verschil dat dát een non trem 82'er was. Ik zou die graag terug willen, ook al doe ik er geen kut mee.
    Heb je die niet meer? Dat "twijfelgeval" van EIG? Prachtig zo'n Sienna 2-tone burst..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En Fender maakt niet voor niets de laatste 10 jaar verlies. Nu proberen ze vanalles om het vege lijf te redden.
    de enige cijfers van FMIC die te vinden zijn laten een winst zien (pre-2012 IPO) , FMIC is privately owned en publiceert geen jaarcijfers dus ik ben benieuwd waar je die info vandaan haalt
    ik wil hier btw niet beweren dat het goed met ze gaat, ze hebben omgetwijfeld flink last van de ondergang van guitartcenter maar is geen data beschikbaar over hun winst of verlies dus de stelling dat ze al tien jaar met verlies draaien is mij iets te stellig
    life sucks and then you die

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Bovendien, FMIC is zo'n groot bedrijf... je kan ook niet zeggen dat Phillips geen winst maakt omdat hun blue ray R&D afdeling niet winstgevend is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    de enige cijfers van FMIC die te vinden zijn laten een winst zien (pre-2012 IPO) , FMIC is privately owned en publiceert geen jaarcijfers dus ik ben benieuwd waar je die info vandaan haalt
    ik wil hier btw niet beweren dat het goed met ze gaat, ze hebben omgetwijfeld flink last van de ondergang van guitartcenter maar is geen data beschikbaar over hun winst of verlies dus de stelling dat ze al tien jaar met verlies draaien is mij iets te stellig
    Van 2001 tot en met 2015 gitaar plus abonnee geweest en daar werd met regelmaat gemeld dat fender slechte resultaten behaalde. Daar haalde ik die info vandaan. Hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Er wordt zoveel geschreven zeker als er een zeker zakelijk belang bij is😉

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    de enige cijfers van FMIC die te vinden zijn laten een winst zien (pre-2012 IPO) , FMIC is privately owned en publiceert geen jaarcijfers dus ik ben benieuwd waar je die info vandaan haalt
    ik wil hier btw niet beweren dat het goed met ze gaat, ze hebben omgetwijfeld flink last van de ondergang van guitartcenter maar is geen data beschikbaar over hun winst of verlies dus de stelling dat ze al tien jaar met verlies draaien is mij iets te stellig
    bedoel je deze prospectus wellicht???
    https://www.sec.gov/Archives/edgar/d...d293340ds1.htm
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Heb je die niet meer? Dat "twijfelgeval" van EIG? Prachtig zo'n Sienna 2-tone burst..
    Jawel, maar ik heb er twee van gehad. Kwam ik later 2de hands tegen bij Schreeven voor 900 gulden! Nog wat afgeluld natuurlijk. Veel mooier eigenlijk dan de mijne, door de mooie nerf. Dikkere nek ook. Bovendien is mijn sienna wat vaal en die andere was een Cherry burst, dus veel uitgesprokener op alle fronten. Die cherry leek echter als twee druppels water op de huidige sienna's.

    Maar uiteindelijk boeit dat allemaal niet zo. Ik had hem gekocht met als doel daar een paar honderd gulden winst op te maken. Uiteindelijk heb ik hem voor 1200 verkocht, dus dat was gelukt. Ik heb dat ding bijna een jaar onbespeeld en ongezien in een koffer gelaten, wetende dat ik hem anders nooit meer zou kunnen verkopen. Dat zou mijn hartje niet aankunnen. Je zou je kunnen afvragen waarom ik DIE niet gehouden en wel dat twijfelgeval van EIG. Ook een emotionele reden. Ik had die EIG strat voor het grootste deel van mijn vader gekregen. Het was mijn eerste serieuze gitaar. Ik kon het gewoon niet. En mijn vader zou het nooit hebben geweten, want daarvoor leken ze teveel op elkaar. Maar IK wist het en dat was voor mij belangrijk. Ik zou nu hetzelfde gedaan hebben.


    En een JCM800 voor 2000 euri?!?!?!?! Dan heb ik daar nog wel de perfecte JCM800 1960A kast voor voor maar 1000 eorootjes. Lekker toch?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top