Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Nieuwe nummers

  1. #1

    Standaard Nieuwe nummers

    Ik heb al ruim een jaar niets laten horen hier, dus laten we zeggen relatief nieuw.
    Waarschuwing: Er zijn weer geen echte gitaren gebruikt. De computer speelt nu eenmaal beter dan ik.

    Cosmic Relief II

    Hostile 34

    Igor's Theme (intro voor het volgende nummer)
    Darkness Descends upon Bran Castle

    Quintus Dreams of the Golden Lake
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Melodisch en qua songwriting zit het allemaal goed in elkaar. Zijn er geen bands die je composities zouden kunnen/willen gebruiken? Er was hier vroeger een Dream Theater coverband actief, die zie ik Hostile 34 wel spelen, bijvoorbeeld.

    Wat ik me herinner van je vorige muziekjes is dat die allemaal iets synthetischer waren, dat er niet echt gitaar- en basfantasie inzat. Dat maakte wel dat ik er wat makkelijker in kon raken. Het idee dat dit allemaal nepgitaar is, ontkom ik nu niet aan. Om die reden vind ik Quintus ook de leukste van de vijf/vier.

    Een tijdje geleden dit artikeltje "gelezen": https://daily.bandcamp.com/2017/03/3...on-synth-list/. Nooit geweten dat dat wat was, maar sommige dingen deden me wel denken aan jouw werk (Chaucerian Myth en Sequestered Keep vooral).

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reactie!

    Het idee om mijn composities te laten coveren staat me wel aan. Ik betwijfel alleen of daar animo voor is want meestal wil men toch bekende artiesten coveren. Maar goed, mocht iemand zich geroepen voelen stuur me dan even een PM.

    Leuk bandcamp linkje! Die barok invloeden zitten inderdaad ook in mijn muziek.
    Hier dan een paar korte stukken in die sfeer. Zonder nepgitaren deze keer.

    Royal Flush Finale
    Veleta II
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #4

    Standaard

    Ik vind 7 liedjes of 6 hele, persoonlijk nogal veel. Misschien omdat deze muziek mij niet helemaal vanzelfsprekend afgaat.
    Maar wat ik heb gehoord zover ben ik wel van onder de indruk.

    Doseren is misschien de oplossing?
    Ik vind zowiezo dat er voor het werk dat hier in staat erg weinig is gereageerd.
    Er moet toch voldoende oor voor te vinden zijn, lijkt mij.|
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top