Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Okee ik weet het...(Mashup)

    Het hoort hier misschien niet thuis maar ben door een mede GN'er op het idee gekomen dit ook eens te doen.
    Sorry, deze keer geen gitaren.....


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik weet niet hoe je het doet, maar knap gedaan. 7 Weergaven op Youtube zie ik net. Misschien toch maar de advertentieoptie aanzetten op youtube? Moet toch wel wat views kunnen genereren.
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe je het doet, maar knap gedaan. 7 Weergaven op Youtube zie ik net. Misschien toch maar de advertentieoptie aanzetten op youtube? Moet toch wel wat views kunnen genereren.
    Bedankt ! helaas kan dat niet, 'auteursrechten' gezemel. En zo hard lijkt het niet meer te gaan

  4. #4

    Standaard

    Ja, snap ik. Maar dat neemt toch niet weg dat je het zeker ook zult doen om te kijken of je t kunt flikken?

    Iedereen is bezig met sudoku's, word feud en (noem maar es wat). En er is ook een groep mensen die liever hun eigen puzzeltjes maken en oplossen.

    Zo stel ik me die zoektocht een beetje voor.
    Corrigeer me rustig hoor. Het kan heel goed zijn dat jouw puzzeltjes niet altijd 100% de mijne zijn. Dat is tussen mij en mijn lief al het geval dus wat mag ik verwachten?

    Maar dat iemand het lef heeft om het tenminste te proberen en tot een gloedvol eind te brengen daarvoor kan ik alleen maar bewondering hebben.

    Goe gedaan vriend, ook die clip met die dans mensen of dans meisjes.
    Ik luister altijd aandachtig naar je werk.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ja, snap ik. Maar dat neemt toch niet weg dat je het zeker ook zult doen om te kijken of je t kunt flikken?

    Iedereen is bezig met sudoku's, word feud en (noem maar es wat). En er is ook een groep mensen die liever hun eigen puzzeltjes maken en oplossen.

    Zo stel ik me die zoektocht een beetje voor.
    Corrigeer me rustig hoor. Het kan heel goed zijn dat jouw puzzeltjes niet altijd 100% de mijne zijn. Dat is tussen mij en mijn lief al het geval dus wat mag ik verwachten?

    Maar dat iemand het lef heeft om het tenminste te proberen en tot een gloedvol eind te brengen daarvoor kan ik alleen maar bewondering hebben.

    Goe gedaan vriend, ook die clip met die dans mensen of dans meisjes.
    Ik luister altijd aandachtig naar je werk.
    Vriendelijke groet, Gus
    Tenk joe Gus!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    He en nu dit topic ook al!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 december 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    355

    Standaard

    Leuke mix; zeer knap gedaan!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hega Bekijk bericht
    Leuke mix; zeer knap gedaan!
    Dankje Hega!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top