Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard White Limo - Poster Child

    Ons nieuwste singletje; Poster Child. Met dank aan Jonne Visser en Bram Schouw van A-broad te Breda. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

    https://soundcloud.com/whitelimobred...o-poster-child

    Speciaal voor Henri H. te D. Het intro is opgenomen op een JCM 800 2210, met high-output humbucker.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Met tekstclipje:


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Lekker gitaartje, riff en sound en een lekkere phaser. Leuk dat jullie metal-ish feel hebben op wat meer punkige muziek.


    Tekst vind ik twijfelachtig. Veel kaziger kan je hypocrisie niet bezingen geloof ik :$. Nu ben ik zelf ook bepaald geen tekstenmaster.

  4. #4

    Standaard

    Lekker hoor! Mooie combi van stoner/punk/metal invloeden. Tekst kan me niet rotten als het maar beukt ;-)

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Oh, er is nog wel op gereageerd. Ik dacht dat hier in sounds alleen nog gereageerd werd op wat niet mag en zo...

    Anyway, toffe reacties. Dank! De tekst gaat niet helemaal over hypocrisie. Vrij vertaald, uit de mond van onze zangert: "Een heavy song, geïnspireerd door de sterke beelden van lijden die ons dagelijks bereiken - en de acties die we daarop nemen.” Althans, zo staat het op 3voor12.

  6. #6

    Standaard

    Anyway, ik vond het bij vlagen behoorlijk indrukwekkend.
    Ik hoop dat je bij een volgend avontuur de teksten door een native speaker laat nalezen.

    Zonder dat ik nou tot de punt en komma ben gegaan daarmee, heb ik verschillende momenten gehad waarbij ik twijfelde.
    En ja, ik vind de teksten wel belangrijk. Jullie ook, anders had je geen tijd in de clip gestoken.
    Nice.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Trust me (is goed Engels), onze zanger/gitarist werkt in de IT voor een Amerikaans bedrijf en moet met enige regelmaat naar de US of A. Ik denk dat z'n Engels beter is dan menigeen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Trust me (is goed Engels), onze zanger/gitarist werkt in de IT voor een Amerikaans bedrijf en moet met enige regelmaat naar de US of A. Ik denk dat z'n Engels beter is dan menigeen.
    Amerikaans en Engels zijn 2 verschillende dingen....

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De zang is te zacht.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Amerikaans en Engels zijn 2 verschillende dingen....
    Zeker. Ik denk ook dat hij wel Amerikaans georiënteerd is om het zo maar te zeggen.

    Volume van zang stoort mij persoonlijk niet, in ieder geval niet op mijn thuisset.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top