Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 87
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Voel ik echt zo! Zangeressen met gitaristen worden per definitie afgekat lijkt wel. Daarom post ik ook niets van mijn eigen werk hier. Geen behoefte om me te onderwerpen aan het oordeel van zulk soort lui .

    Verder vind ik het wel lachen om op dit forum over pedaaltjes te ouwehoeren
    De laatste vijf pagina's bevatten geen posts met zangeressen met gitaristen. Dat kan natuurlijk betekenen dat wat je zegt helemaal klopt en dat die hier liever niks plaatsen ivm onredelijk commentaar. Ik vraag me alleen wel af waar jouw gevoel dan precies vandaan komt. Ik kan me herinneren lang geleden weleens te hebben gereageerd op stukken van gitaarvrouwtje, gitarist/zangeres. Toen ook gezegd dat het niet mijn ding was, maar wel opbouwend geformuleerd (zoals ik dat hier, eerlijk is eerlijk, niet echt heb gedaan). Ik kan me ook niet herinneren dat dat is afgebrand. Verder nemen we waarschijnlijk allebei de opmerking 'middelbare leeftijd slaapkamerrockers' net zo serieus als mijn 'intense haat' .

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Niet terugkrabbelen nu Kooijman!

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Je haar deze ellende! Haat haat HAAAAAT!!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tsja, welkom op gitaarnet... Slaapkamerrockers van middelbare leeftijd die er niet tegen kunnen als een pro eens iets moois post. Ik vind het mooi!
    LOL
    Zonder Trollen toen iemand "mijn" bandje professioneel noemde, was ik zwaar beledigd en ben ik er ook snel mee gestopt

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    De laatste vijf pagina's bevatten geen posts met zangeressen met gitaristen. Dat kan natuurlijk betekenen dat wat je zegt helemaal klopt en dat die hier liever niks plaatsen ivm onredelijk commentaar. Ik vraag me alleen wel af waar jouw gevoel dan precies vandaan komt. Ik kan me herinneren lang geleden weleens te hebben gereageerd op stukken van gitaarvrouwtje, gitarist/zangeres. Toen ook gezegd dat het niet mijn ding was, maar wel opbouwend geformuleerd (zoals ik dat hier, eerlijk is eerlijk, niet echt heb gedaan). Ik kan me ook niet herinneren dat dat is afgebrand. Verder nemen we waarschijnlijk allebei de opmerking 'middelbare leeftijd slaapkamerrockers' net zo serieus als mijn 'intense haat' .
    Ik loop al effe rond hier . Ik begrijp nooit zo, dat als iemand uit trots iets post, dat mensen dan het idee hebben dat ze dat gevoel weg moeten halen bij de poster door te gaan zeggen dat ze het niet mooi vinden. Natuurlijk vind niet iedereen het mooi. Is dat belangrijk? Nee. Laat mensen lekker trots zijn en als je het niks vind, houd dan gewoon lekker je mond. Niemand heeft iets aan negatieve energie. Zo denk ik er over.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Da's op zich een mooie gedachte. *zoekt naar duim-omhoof smiley*

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik loop al effe rond hier . Ik begrijp nooit zo, dat als iemand uit trots iets post, dat mensen dan het idee hebben dat ze dat gevoel weg moeten halen bij de poster door te gaan zeggen dat ze het niet mooi vinden. Natuurlijk vind niet iedereen het mooi. Is dat belangrijk? Nee. Laat mensen lekker trots zijn en als je het niks vind, houd dan gewoon lekker je mond. Niemand heeft iets aan negatieve energie. Zo denk ik er over.
    Ook wel mee eens. Wel een slechte reden om hier niks van jezelf te plaatsen imo . Naast hier en daar een ontspoord topicje zoals deze heb ik niet het idee dat 'Sounds' zo'n slachthuis is. Ook grappig dat het zoiets losmaakt nu ik één keertje vol gas gaf in afbrandmodus. Misschien dat ik negatiever geworden ben in m'n korte Sounds-hiatus.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Je bent een bittere ouwe lul geworden. Een zuurpruim eerste klas. En die track van jou met die arrogante eikel van een Fusion is vergane glorie, als dat het ooit al was. Donder op.

    Sorry. Ik probeer te hard. Ik ga even een uiltje knappen.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Even de eerste minuut geluisterd. Ik neem terug dat het redelijk goed gezongen is, het is heel goed gezongen. Niet overdreven veel ornamentuur at all. Naar ik vind het nog steess niet mooi hehe.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Naar ik vind het nog steess niet mooi hehe.
    Toch nog even blijven uiltjes knappen().

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top