Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 87
  1. #41
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Deze manier van posten slaat als eerder gezegd de plank mis en dat is jammer. Volgende keer beter :-)
    Ik zal bij een volgende keer ff opletten waar ik post, en toch wat meer begeleidende tekst erbij doen. Ik heb ooit (verkeerd) begrepen dat ik ze hier moest posten. Dank voor je reactie iig.

  2. #42
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Misschien moet ik mezelf ff opnieuw voorstellen en ff opnieuw beginnen hahah... Dit draadje is lastig ten goede te keren. Ik ben niet zo'n kwaaie en ik geloof direct dat niemand hier dat is. Wellicht op de verkeerde voet begonnen in dit draadje. Wat ontstoken tenen van de 1 en wat teveel cynismekoekjes bij 't ontbijt van de ander, die waarschijnlijk anders verwoord waren geweest als ik direct wat duidelijker was geweest en in 't goede forum had gepost.

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montis Bekijk bericht
    Misschien moet ik mezelf ff opnieuw voorstellen en ff opnieuw beginnen hahah... Dit draadje is lastig ten goede te keren. Ik ben niet zo'n kwaaie en ik geloof direct dat niemand hier dat is. Wellicht op de verkeerde voet begonnen in dit draadje. Wat ontstoken tenen van de 1 en wat teveel cynismekoekjes bij 't ontbijt van de ander, die waarschijnlijk anders verwoord waren geweest als ik direct wat duidelijker was geweest en in 't goede forum had gepost.
    Welkom :-)

    Ik heb hier ook wel momenten gehad dat ik bepaalde forum leden achter het behang wilde plakken en ik zal ook niet altijd even subtiel uit de hoek gekomen zijn. Is ook het leuke van een forum, diverse leden en verschillende reacties en inzichten, soms opbouwend, soms toch ook kwetsend maar meestal best leerzaam. Muziek of creatieve uitingen van jezelf posten heb ik altijd respect voor en het is soms best lastig met de kritieken om te gaan. Je gaat toch even met de billen bloot zeg maar. Vaak lezen we ook niet goed of begrijpen we elkaar gewoon niet. De intentie van de leden is hier over het algemeen altijd goed en moderators zijn niet altijd aanwezig om te corrigeren wat ook zijn voordelen kan hebben. Soms even tot tien tellen helpt erg goed, niet alleen hier maar in het dagelijks leven ook wel eigelijk :-)

  4. #44
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Welkom :-)

    Ik heb hier ook wel momenten gehad dat ik bepaalde forum leden achter het behang wilde plakken en ik zal ook niet altijd even subtiel uit de hoek gekomen zijn. Is ook het leuke van een forum, diverse leden en verschillende reacties en inzichten, soms opbouwend, soms toch ook kwetsend maar meestal best leerzaam. Muziek of creatieve uitingen van jezelf posten heb ik altijd respect voor en het is soms best lastig met de kritieken om te gaan. Je gaat toch even met de billen bloot zeg maar. Vaak lezen we ook niet goed of begrijpen we elkaar gewoon niet. De intentie van de leden is hier over het algemeen altijd goed en moderators zijn niet altijd aanwezig om te corrigeren wat ook zijn voordelen kan hebben. Soms even tot tien tellen helpt erg goed, niet alleen hier maar in het dagelijks leven ook wel eigelijk :-)
    Je hebt gelijk en zo hoort het ook. Nou ja, volgende keer beter. Ik zal iets beter opletten.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Wat een afgrijselijke gezapigheid ineens. Zum kotzen.

    Geintje .


    Ik ben eigenlijk veel minder extreem dan hier nu lijkt. 99/100 keer positief, al weet ik niet of dat nou handig/onhandig is om juist hier zo te zeggen :$. Ik begrijp je trots in ieder geval wel.

    Welkom. Je mag en moet blijven, zeker als je om de zoveel tijd ook meer van die instrumentale jazzdingen opneemt en hier neerplempt... Ahum.. Ik bedoel natuurlijk niet neerplempen, maar duidelijk omkaderd in minimaal 500 woorden en uiterst nederig de gitaarnetters smeken om te luisteren/kijken naar je filmpje.

    Hou je krachtermen vooral niet thuis als ik nog eens wat muziek plaats.

    Laatst gewijzigd door Cageman; 20 april 2017 om 16:50

  6. #46
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Wat een afgrijselijke gezapigheid ineens. Zum kotzen.

    Geintje .


    Ik ben eigenlijk veel minder extreem dan hier nu lijkt. 99/100 keer positief, al weet ik niet of dat nou handig/onhandig is om juist hier zo te zeggen :$. Ik begrijp je trots in ieder geval wel.

    Welkom. Je mag en moet blijven, zeker als je om de zoveel tijd ook meer van die instrumentale jazzdingen opneemt en hier neerplempt... Ahum.. Ik bedoel natuurlijk niet neerplempen, maar duidelijk omkaderd in minimaal 500 woorden en uiterst nederig de gitaarnetters smeken om te luisteren/kijken naar je filmpje.

    Hou je krachtermen vooral niet thuis als ik nog eens wat muziek plaats.

    Hahaha, ok, afgesproken! En als je nog eens zo begint bij een kennismaking ga ik je Caveman noemen!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montis Bekijk bericht
    Heren, ik vind de reacties nogal overdreven. Zoals al eerder gezegd ben ik liefhebber en ja, ik werk voor een distributeur waar ik deze video's voor maak. Ik noem geen merk en post de video's hier omdat ik, blijkbaar ten onrechte dacht dat hier mensen zitten die de, voornamelijk, gitaarmuziek kunnen waarderen. Dat doe ik op persoonlijke titel en niet in opdracht van het bedrijf waar ik werk.

    Kortom, ik vind de reacties een beetje flauw en onnodig. Ik verkoop zelf geen gitaren. Ik maak video's (een halve baan en daarnaast toetsenist, wat ik ook al eerder heb gemeld) en werk dus veel met gitaristen en zou als ik het over mocht doen gitaar gaan spelen.

    Dit zijn geen commerciele activiteiten. Ik doe dit in mijn eigen tijd, en ja, ik ben best trots op mijn werk, maar dat is niet verboden lijkt me.

    Wat de promotie van Krystl betreft, haar single krijgt voldoende aandacht, maar die is dan ook totaal anders als deze unplugged versie met het gitaararrangement van Aron, waar het me hier om ging.

    Maar point taken. Ik zal geen video's meer posten.
    Tsja, welkom op gitaarnet... Slaapkamerrockers van middelbare leeftijd die er niet tegen kunnen als een pro eens iets moois post. Ik vind het mooi!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tsja, welkom op gitaarnet... Slaapkamerrockers van middelbare leeftijd die er niet tegen kunnen als een pro eens iets moois post. Ik vind het mooi!
    Oeh, spiceyhhh! Me likey.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Voel ik echt zo! Zangeressen met gitaristen worden per definitie afgekat lijkt wel. Daarom post ik ook niets van mijn eigen werk hier. Geen behoefte om me te onderwerpen aan het oordeel van zulk soort lui .

    Verder vind ik het wel lachen om op dit forum over pedaaltjes te ouwehoeren

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nou ja, denk dat er idd wel veel slaapkamerrockersvanmiddelbareleeftijd zitten hier. Maar Cageman maakt (imho) toch vette dingen, en ik reken mezelf ook niet echt tot de 13zin-een-dozijn-matige-bluesrock-categorie. Ik ervaar het gewoon hetzelfde als Cageman hier. Perfect verwoord. Niets mis mee met smaak. Wel goed gespeeld, en (redelijk) goed gezongen. Naar dat zei ie ook. Commentaar mag toch?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top