Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 87

Hybrid View

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard De nieuwe single van Krystl 'Losing My Head', UNPLUGGED (Mayson Guitars)


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lekker gespeeld en Krystl heeft absoluut een goeie stem, maar ik denk niet dat ze promotie nodigt heeft hier op dit forum toch?
    Ze was deze week ook bij Evers bij de ochtendshow op 538 dus ik denk dat ze zat exposure gehad heeft😉
    Goeie gitarist trouwens, mooie sound!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ik denk ook niet dat het promotie voor Krystl is maar voor The Music Alliance (TMA) , de studio waarvoor forumlid Frank Montis audio en video doet
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #4

    Standaard

    Je kunt tegenwoordig toch likes/views kopen in Azië? It's a fake world out there ;-)

  5. #5

    Standaard

    Ik ben geen mod hier, dus ik bepaal niet wat wel en niet etc.

    We hadden hier al een artiest die spontaan een ode postte toen ie een versterker had gekregen. Ode aan de versterker dus. Met telkens uitgebreid noemen van de naam. En in beeld brengen en houden van de naam. Te lullig voor woorden.

    Jij post telkens promofilmpjes die je hebt gemaakt voor je opdrachtgever. Van de stal van de opdrachtgever.
    Nou hoopte ik dat je geheel uit eigen beweging tot het inzicht zou komen dat dat commerciële activiteiten zijn. En dat ze dat liever niet hebben/verboden is.

    Als je dit gratis forum gratis wil houden, en toch je commerciële ding wil doen, is het msschien een suggestie dat je een advertentie balk huurt?

    Wel zo fair toch?
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik ben geen mod hier, dus ik bepaal niet wat wel en niet etc.

    We hadden hier al een artiest die spontaan een ode postte toen ie een versterker had gekregen. Ode aan de versterker dus. Met telkens uitgebreid noemen van de naam. En in beeld brengen en houden van de naam. Te lullig voor woorden.

    Jij post telkens promofilmpjes die je hebt gemaakt voor je opdrachtgever. Van de stal van de opdrachtgever.
    Nou hoopte ik dat je geheel uit eigen beweging tot het inzicht zou komen dat dat commerciële activiteiten zijn. En dat ze dat liever niet hebben/verboden is.

    Als je dit gratis forum gratis wil houden, en toch je commerciële ding wil doen, is het msschien een suggestie dat je een advertentie balk huurt?

    Wel zo fair toch?
    Vriendelijke groet, Gus
    Een beetje akelig als je jezelf loopt te quoten.
    Leg mij nou eens rustig uit wat hieraan menopausaal, middelbaar en bedroom recording rockers is. En vooral, wat is hier nou zuur aan?

    Dit is een gemoedelijke verhaal.
    Dat you and yours zich kennelijk zo aangesproken voelen dat er met modder moet worden gegooid, soit.

    Maar leg me dan uit wat ik verkeerd doe.
    Dan lopen we allebei sterker weg, om je eigen woorden maar aan te halen.

    Maar neem mij niet kwalijk dat community leden die alleen maar komen halen een zelden of nooit iets positiefs bijdragen door mij met enige scepsis worden bekeken.

    Ik ben niet de maat der dingen. Ik ben niet de mod. Zo begin ik post nummer 5, en ik nodig TS uit een constructieve manier te gebruiken om zijn doel te bereiken. Lees het maar na, en dan ben ik degene die to blame is? Wat is dat voor een schoolpleinbully mentaliteit?

    Als je niet tegen de geringste weerstand kunt, dan staat je nog een hoop narigheid te wachten. Niet van mij overigens. En ik leg het met plezier nóg eens uit.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 30 april 2017 om 21:45

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Armoedig is het wel ja.
    Om je studio rendabel te maken zul je toch andere commerciële mogelijkheden moeten benutten als actief bellen van prospects, de weg op en niet te makkelijk social media bevuilen.

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Heren, ik vind de reacties nogal overdreven. Zoals al eerder gezegd ben ik liefhebber en ja, ik werk voor een distributeur waar ik deze video's voor maak. Ik noem geen merk en post de video's hier omdat ik, blijkbaar ten onrechte dacht dat hier mensen zitten die de, voornamelijk, gitaarmuziek kunnen waarderen. Dat doe ik op persoonlijke titel en niet in opdracht van het bedrijf waar ik werk.

    Kortom, ik vind de reacties een beetje flauw en onnodig. Ik verkoop zelf geen gitaren. Ik maak video's (een halve baan en daarnaast toetsenist, wat ik ook al eerder heb gemeld) en werk dus veel met gitaristen en zou als ik het over mocht doen gitaar gaan spelen.

    Dit zijn geen commerciele activiteiten. Ik doe dit in mijn eigen tijd, en ja, ik ben best trots op mijn werk, maar dat is niet verboden lijkt me.

    Wat de promotie van Krystl betreft, haar single krijgt voldoende aandacht, maar die is dan ook totaal anders als deze unplugged versie met het gitaararrangement van Aron, waar het me hier om ging.

    Maar point taken. Ik zal geen video's meer posten.
    Laatst gewijzigd door Montis; 18 april 2017 om 08:55

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montis Bekijk bericht
    Heren, ik vind de reacties nogal overdreven. Zoals al eerder gezegd ben ik liefhebber en ja, ik werk voor een distributeur waar ik deze video's voor maak. Ik noem geen merk en post de video's hier omdat ik, blijkbaar ten onrechte dacht dat hier mensen zitten die de, voornamelijk, gitaarmuziek kunnen waarderen. Dat doe ik op persoonlijke titel en niet in opdracht van het bedrijf waar ik werk.

    Kortom, ik vind de reacties een beetje flauw en onnodig. Ik verkoop zelf geen gitaren. Ik maak video's (een halve baan en daarnaast toetsenist, wat ik ook al eerder heb gemeld) en werk dus veel met gitaristen en zou als ik het over mocht doen gitaar gaan spelen.

    Dit zijn geen commerciele activiteiten. Ik doe dit in mijn eigen tijd, en ja, ik ben best trots op mijn werk, maar dat is niet verboden lijkt me.

    Wat de promotie van Krystl betreft, haar single krijgt voldoende aandacht, maar die is dan ook totaal anders als deze unplugged versie met het gitaararrangement van Aron, waar het me hier om ging.

    Maar point taken. Ik zal geen video's meer posten.
    Tsja, welkom op gitaarnet... Slaapkamerrockers van middelbare leeftijd die er niet tegen kunnen als een pro eens iets moois post. Ik vind het mooi!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tsja, welkom op gitaarnet... Slaapkamerrockers van middelbare leeftijd die er niet tegen kunnen als een pro eens iets moois post. Ik vind het mooi!
    LOL
    Zonder Trollen toen iemand "mijn" bandje professioneel noemde, was ik zwaar beledigd en ben ik er ook snel mee gestopt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top