Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 87 van 87
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Gus, ik heb je toch nergens gezegd dat per sé jij een midlifecrisisrocker bent? Het ging niet om een statement dat in dit topic gemaakt werd (dus ook niet op jou, Cageman, en wat is er grappig aan dat ik mijn excuses aanbied? Ik mis de ironie die ik bij je denk te bespeuren even). Het ging me om een sentiment dat hier, al dan niet in het verleden, heerst(e).

    En Gus, om net zo hard weer terug te komen op mijn excuses die ik aanbood? Ik doelde op deze zin van jou:

    Dat is toch net zo goed persoonlijk worden? Tegen de eigenaar van Kauffmann's Guitarstore, me dunkt. Vind ik ook opmerkelijk. Mij aanspreken op het feit dat ik persoonlijk word en dan twee regels later het zelfde doen. Niet echt netjes.
    Ik vond het ironisch dat ik hier een flinke afbrandpost heb geplaatst en dat jij daarna je excuses aanbiedt voor een persoonlijke aanval die deels gegenereerd lijkt te zijn door sentiment bij jou wat ik schijnbaar aangewakkerd heb. Dat oogde een beetje tegen de verhoudingen in.

    Ik ben benieuwd of dit topic nog waziger wordt.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Je zaait weer verwarring, disarray, chaos. Net als die stomme muziek van je. En je stomme hoofd.

  3. #83

    Standaard

    Maar wat vinden jullie eigelijk van die Mayson Guitars?

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cageman Bekijk bericht
    ik vond het ironisch dat ik hier een flinke afbrandpost heb geplaatst en dat jij daarna je excuses aanbiedt voor een persoonlijke aanval die deels gegenereerd lijkt te zijn door sentiment bij jou wat ik schijnbaar aangewakkerd heb. Dat oogde een beetje tegen de verhoudingen in.

    Ik ben benieuwd of dit topic nog waziger wordt.
    wazig

  5. #85

    Standaard

    En zo is dus ,2017 de invloedrijke rockstroming ontstaan die we nu Grump noemen

    fok wat ben ik weer flaaauuuuuw

  6. #86
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Zo, ik heb 1 en ander gemist zie ik... .

    Ik durf er niks bijna meer over te zeggen, behalve dan nog dit : Ik maak die video's in opdracht van de distributeur van Mayson Guitars, die ook Richwood en Salvador Cortez doen. Ik heb het al eerder gezegd, maar nog even voor de duidelijkheid: Als ik een video post is dat vanuit mijn eigen enthousiasme. Video's maken is niet mijn vak. Muziekmaken is dat wel (niet uit de hoogte bedoeld, maar zo mag je 't noemen volgens mij als je 'n "opleiding" hebt gedaan ).

    Ik probeer het 'vak' video en audio te leren en ben natuurlijk op zoek naar meer views, maar ik zou niks posten wat ik zelf niks vindt. Alle mensen die ik uitnodig voor een video zijn mensen uit mijn persoonlijke kennissenkring en natuurlijk is het voor het bedrijf van belang dat de video's bekeken worden, maar ik zit hier geen reclame te maken voor de gitaren. Ik post iets in de hoop dat hier mensen zitten die 't kunnen waarderen. Ik heb 't volgens mij al eerder uitgelegd, maar om nou 9 pagina's terug te gaan lezen...

    Ik heb nu weer een videootje die ik hopelijk nu op de goeie plaats post.. En ja, dat is dan weer met een Richwood, maar ik vind vooral degen die 'm gebruikt te gek...

    Enfin, zo direct in 't goede forum denk ik, als ik nog durf

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    zou t niet gewoon beter in "waar luister je naar " kunnen dan?
    als t toch alleen is dat je t leuke muziek vindt en je luistert er dus naar?
    dat komt wellicht anders over bij sommige mensen
    mij boeit t niet hoor, post wat je wilt
    maar showthread..of waar luister je naar..
    heeft wellicht net een andere feel?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top