Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 87
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Nou ja, uiteindelijk vinden we het wel belangrijk wat anderen ervan vinden, toch? Het is alleen jammer dat de negatieve reacties de positieve vaak overstemmen. En daar moet je wel tegen kunnen idd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Jullie zijn allemaal stom!

  3. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nou ja, uiteindelijk vinden we het wel belangrijk wat anderen ervan vinden, toch? Het is alleen jammer dat de negatieve reacties de positieve vaak overstemmen. En daar moet je wel tegen kunnen idd.
    Normaal kan ik heel vaak prima overweg met wat je zegt en schrijft, maar hier ben ik het volledig mee oneens.

    Kijk eens naar de bijzonder gemoedelijke post 5. En vervolgens gaat het hier al meer dan 70 posts los over van alles, maar niet over de muziek.

    En meer in het algemeen, bij
    - Sounds
    - Schrijf je eigen songteksten
    - Prompt writing
    gaat het er bijzonder gematigd en opbouwend aan toe. Bij sounds dus ook in de regel.

    @Leon
    Ik vermoed dat ik die menopausale, middelbare bedroom rocker ben die een eindje terug op zo'n treffende wijze wordt toegesproken.

    Ik vind het namelijk tamelijk treurig dat redelijk jonge, veelbelovende mensen zich prostitueren. Geef ze een gitaartje waarop een motorisch gestoorde de naam van de nieuwe eigenaar heeft geschreven. En wacht af hoe die nieuwe eigenaar met een strak plassertje overal, en desnoods met dubbel posts (zoals de nieuwe eigenaar van de Koch versterker), gratis reclame gaat lopen kraaien.

    Middelbaar of niet (niet dus - als je het niet meer weet wordt dan rustig persoonlijk hè), het blijft een feit dat een gratis forum alleen een gratis forum kan blijven als de commerciële activiteiten gewoon een advertentiebalkje krijgen. Gehuurd.
    Met dank aan GuitarKing, Atomika en al die lui die het forum wèl overeind houden.

    Ben ik voldoende duidelijk zo? Zeg het rustig hoor. Dan leg ik het gewoon nog eens uit.

    En verder eens met Fu; Allemaal, echt allemaal.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ten eerste was het misschien niet zo netjes hoe persoonlijk ik werd. Excuus daar voor.

    Verder moet ik kostelijk lachen om je post. Prostitueren, haha! Dát is een goeie! Ik snap je zure gevoel niet helemaal eigenlijk. Zo werkt het toch in deze maatschappij? Je doet iets voor elkaar en je loopt er allebei sterker van weg (topgitaar trouwens, het is al twee jaar mijn nummer één). Als dat je niet bevalt kun je ook ergens onder een grote rots gaan zitten, ofzoiets.

    Vriendelijke groet,
    Leon

  5. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    ..................................
    het blijft een feit dat een gratis forum alleen een gratis forum kan blijven als de commerciële activiteiten gewoon een advertentiebalkje krijgen. Gehuurd.
    Met dank aan GuitarKing, Atomika en al die lui die het forum wèl overeind houden.

    Ben ik voldoende duidelijk zo? Zeg het rustig hoor. Dan leg ik het gewoon nog eens uit.

    En verder eens met Fu; Allemaal, echt allemaal.
    Vriendelijke groet, Gus
    Nog een klein dingetje over de NL taal.
    Ik ga dinsdagavond gewoon weer in de Koe (muziekantenkroeg) zitten, in afwachting van het moment waarop ik onder de zoden ga liggen.

    Lees die posts nou eens rustig.
    Ik pleit ervoor, dat voor commerciële acties een advertentieruimte wordt gehuurd.
    Zodat dit forum overeind blijft.

    Ik vind dat positief/jij vindt dat zuur. Dan staan je nog heel wat echte teleurstellingen te wachten.
    TS kan tevreden zijn. Mayson guitars is hier al meer dan 70 keer bovenaan 'Sounds' verschenen. Zonder dat het een cent heeft gekost.

    Zuur of niet, ik sluit dit boek. Op zoek naar een rots.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik lees nog even je post terug en denk: "als je het even niet meer weet, word dan gerust persoonlijk, hé?"
    Verder begrijp jij mij ook niet helemaal. Maakt niet uit. Wat doet het er ook toe

  7. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik ben geen mod hier, dus ik bepaal niet wat wel en niet etc.

    We hadden hier al een artiest die spontaan een ode postte toen ie een versterker had gekregen. Ode aan de versterker dus. Met telkens uitgebreid noemen van de naam. En in beeld brengen en houden van de naam. Te lullig voor woorden.

    Jij post telkens promofilmpjes die je hebt gemaakt voor je opdrachtgever. Van de stal van de opdrachtgever.
    Nou hoopte ik dat je geheel uit eigen beweging tot het inzicht zou komen dat dat commerciële activiteiten zijn. En dat ze dat liever niet hebben/verboden is.

    Als je dit gratis forum gratis wil houden, en toch je commerciële ding wil doen, is het msschien een suggestie dat je een advertentie balk huurt?

    Wel zo fair toch?
    Vriendelijke groet, Gus
    Een beetje akelig als je jezelf loopt te quoten.
    Leg mij nou eens rustig uit wat hieraan menopausaal, middelbaar en bedroom recording rockers is. En vooral, wat is hier nou zuur aan?

    Dit is een gemoedelijke verhaal.
    Dat you and yours zich kennelijk zo aangesproken voelen dat er met modder moet worden gegooid, soit.

    Maar leg me dan uit wat ik verkeerd doe.
    Dan lopen we allebei sterker weg, om je eigen woorden maar aan te halen.

    Maar neem mij niet kwalijk dat community leden die alleen maar komen halen een zelden of nooit iets positiefs bijdragen door mij met enige scepsis worden bekeken.

    Ik ben niet de maat der dingen. Ik ben niet de mod. Zo begin ik post nummer 5, en ik nodig TS uit een constructieve manier te gebruiken om zijn doel te bereiken. Lees het maar na, en dan ben ik degene die to blame is? Wat is dat voor een schoolpleinbully mentaliteit?

    Als je niet tegen de geringste weerstand kunt, dan staat je nog een hoop narigheid te wachten. Niet van mij overigens. En ik leg het met plezier nóg eens uit.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 30 april 2017 om 22:45

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Gus, hoor jij soms ook bij Mayson guitars? XD Je bumpt m zo vaak!

    Ik denk dat Luke-w zich met zijn zuurte-verwijt meer op mij richtte. Heel grappig dat juist Luke-w nu zijn excuses heeft aangeboden voor persoonlijke opmerkingen, lol.

  9. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Gus, hoor jij soms ook bij Mayson guitars? XD Je bumpt m zo vaak!

    Ik denk dat Luke-w zich met zijn zuurte-verwijt meer op mij richtte. Heel grappig dat juist Luke-w nu zijn excuses heeft aangeboden voor persoonlijke opmerkingen, lol.
    Om daarop net zo hard weer terug te komen.
    Ik snap dat business ethics een lastig punt is, maar aan de andere kant vind ik persoonlijk enige vriendelijke stellingname niet verkeerd.
    Maar ik snap je punt. Ik was al bij mezelf te rade gegaan en had mij voorgenomen deze doelloze discussie verder niet meer in stand te houden.

    Wat winnen we hiermee?

    Maar dank voor je geduld.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Een beetje akelig als je jezelf loopt te quoten.
    Leg mij nou eens rustig uit wat hieraan menopausaal, middelbaar en bedroom recording rockers is. En vooral, wat is hier nou zuur aan?

    Dit is een gemoedelijke verhaal.
    Dat you and yours zich kennelijk zo aangesproken voelen dat er met modder moet worden gegooid, soit.

    Maar leg me dan uit wat ik verkeerd doe.
    Dan lopen we allebei sterker weg, om je eigen woorden maar aan te halen.

    Maar neem mij niet kwalijk dat community leden die alleen maar komen halen een zelden of nooit iets positiefs bijdragen door mij met enige scepsis worden bekeken.

    Ik ben niet de maat der dingen. Ik ben niet de mod. Zo begin ik post nummer 5, en ik nodig TS uit een constructieve manier te gebruiken om zijn doel te bereiken. Lees het maar na, en dan ben ik degene die to blame is? Wat is dat voor een schoolpleinbully mentaliteit?

    Als je niet tegen de geringste weerstand kunt, dan staat je nog een hoop narigheid te wachten. Niet van mij overigens. En ik leg het met plezier nóg eens uit.
    Vriendelijke groet, Gus
    Gus, ik heb je toch nergens gezegd dat per sé jij een midlifecrisisrocker bent? Het ging niet om een statement dat in dit topic gemaakt werd (dus ook niet op jou, Cageman, en wat is er grappig aan dat ik mijn excuses aanbied? Ik mis de ironie die ik bij je denk te bespeuren even). Het ging me om een sentiment dat hier, al dan niet in het verleden, heerst(e).

    En Gus, om net zo hard weer terug te komen op mijn excuses die ik aanbood? Ik doelde op deze zin van jou:
    Geef ze een gitaartje waarop een motorisch gestoorde de naam van de nieuwe eigenaar heeft geschreven.
    Dat is toch net zo goed persoonlijk worden? Tegen de eigenaar van Kauffmann's Guitarstore, me dunkt. Vind ik ook opmerkelijk. Mij aanspreken op het feit dat ik persoonlijk word en dan twee regels later het zelfde doen. Niet echt netjes.
    Laatst gewijzigd door Luke-wannabe; 1 mei 2017 om 23:11

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top