Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 87
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ben bang als ik nu slaap dat ik vanavond niet goed slaap. Ondanks dat ik dusdanig oververmoeid ben dat dat bijna onmogelijk is. Maar een eternal insomniac als ik verbaast zichzelf helaas vaak....

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Ook wel mee eens. Wel een slechte reden om hier niks van jezelf te plaatsen imo . Naast hier en daar een ontspoord topicje zoals deze heb ik niet het idee dat 'Sounds' zo'n slachthuis is. Ook grappig dat het zoiets losmaakt nu ik één keertje vol gas gaf in afbrandmodus. Misschien dat ik negatiever geworden ben in m'n korte Sounds-hiatus.
    Waarom? Als ik geen zin heb om uitgekafferd te worden, lijkt me als enige antwoord daarop om dan dus maar niets te posten .
    Ik heb het trouwens ook niet per sé over jou persoonlijk hoor. Gebruikte het voorval meer om een sentiment dat al langer bij mij speelt te duiden.
    Wel blij dat jij en Fusion het een soort van met me eens zijn! Ik dacht: nu krijg ik vast een lading shit over me heen. Valt me mee. Goede nacht, heren.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Waarom? Als ik geen zin heb om uitgekafferd te worden, lijkt me als enige antwoord daarop om dan dus maar niets te posten .
    Ik heb het trouwens ook niet per sé over jou persoonlijk hoor. Gebruikte het voorval meer om een sentiment dat al langer bij mij speelt te duiden.
    Wel blij dat jij en Fusion het een soort van met me eens zijn! Ik dacht: nu krijg ik vast een lading shit over me heen. Valt me mee. Goede nacht, heren.
    Zo erg is het toch allemaal niet hier? Sowieso nam ik tot n paar maanden terug bijna
    altijd de moeite te luisteren wat men post en dat van gedetailleerd commentaar te voorzien.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik overdrijf inderdaad . Maar er zijn wel een aantal toetsenbord bashers hier, vind ik.

  5. #65
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tsja, welkom op gitaarnet... Slaapkamerrockers van middelbare leeftijd die er niet tegen kunnen als een pro eens iets moois post. Ik vind het mooi!
    Rocking all over my bedroom Luke. Ik kan het wel waarderen als een professional iets moois post.
    Laatst gewijzigd door Brad; 22 april 2017 om 12:49

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    In dat geval hoef jij je niet aangesproken te voelen . 't Is natuurlijk een ietsiepietsie gegeneraliseerd statement...

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Overigens, zo overdreven en geforceerd en niet zo mooi als ik deze versie vind, ik wist niet eens dat er een originele/andere versie van haar was. Het is altijd zo'n nare uitdrukking, maar toch.... on-Nederlands goed zeg!! Erg fijn!!

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Deze dus, wel duidelijk waar ze de pap vandaan hebben gehaald (Goulding enz), maar dat mag de pret niet drukskie. Petje af


  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Waarom? Als ik geen zin heb om uitgekafferd te worden, lijkt me als enige antwoord daarop om dan dus maar niets te posten .
    ...
    Dat is een beetje het risico van het muzikant zijn. Als je je muziek laat horen, wordt het hoe dan ook beoordeeld. Hier is het door een handvol anonieme toetsenbordridders, een andere keer is het een recensent van een zogenaamd hooggeplaatst muziekmagazine. Je kunt moeilijk stoppen met je muziek te laten horen omdat je geen zin hebt in kritiek. Want tussen die paar zure anonieme reacties zitten misschien wel een veelvoud aan mensen die het wél mooi vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Exact dat. Vind je iets niet leuk, lekker iets anders opzetten.
    Je ding doen en niks aantrekken van kritiek. Hoe moeilijk dat ook is. En weinigen kunnen dat. De meeste muzikanten zijn toch gevoelige zieltjes, kwetsbaar en dus vatbaar voor kritiek.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top