Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11

    Standaard

    Wat mij dan weer opvalt, is dat er iemand is die in 2009 lid is geworden van de club, het tot 11 berichten heeft geschopt, en losjes uit de pols roept: post maar eens lekker los.
    Dan denk ik dat de humor deze planeet nog niet helemaal verlaten heeft.

    kan goed zijn dat ik de enige ben. Maar goed....., lachen vinnik het wel.
    Succes vriend, happy hunting.
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Wat mij dan weer opvalt, is dat er iemand is die in 2009 lid is geworden van de club, het tot 11 berichten heeft geschopt, en losjes uit de pols roept: post maar eens lekker los.
    Dan denk ik dat de humor deze planeet nog niet helemaal verlaten heeft.

    kan goed zijn dat ik de enige ben. Maar goed....., lachen vinnik het wel.
    Succes vriend, happy hunting.
    Vriendelijke groet, Gus
    Daar zie ik niet echt de humor van in, maar bon... ieder zijn eigen niveau. Als jullie als Senior Members niet meer bij te dragen hebben als dit, stel ik mij ook vragen bij hoe jullie aan zoveel posts komen. Er is ook een reden dat ik niet veel post op fora's, omdat je dan juist dit soort reacties krijgt. Mensen die je verzoeken Google te gebruiken omdat ze denken dat je een debiel bent, of gewoon het nodig vinden om volledig naast de kwestie te antwoorden. Ik richt mij tot een forum als het internet voor mij niet genoeg antwoorden heeft, en dat is zoals je ziet sinds 2009 niet vaak gebeurd. Als je niets hebt bij te dragen, laat het dan ook zo.

    En dit was dan berichtje 12, hip- hoi!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Een forum is een plek waar mensen van gedachten wisselen, geen vraagbaak. Ik snap dat Gus de humor inziet van jouw totale gebrek aan gene, noem het niveau om in jouw termen te blijven, en snap inmiddels ook waarom jij dat niet zo ziet. Je hebt een vraag gesteld over een Vox gitaar, over een gitaar synth en nu weer over deze gitaar. De liefde moet wel van 2 kanten komen Zwamy.

  4. #14

    Standaard

    @kwispelhond: ziet er leuk uit!

    @barno: Ja weet dat het natuurlijk best is om te proberen. Maar heb nu doorheen de 7 jaar dat ik gitaar gespeeld rond de 45 gitaren gehad en terug verkocht. Dus ben het ook een beetje moe nog langer te zoeken en heel België met de auto af te rijden. Was natuurlijk ook wel leuk, dat ga ik zeker niet ontkennen. Daarom dat ik mij richt tot dit forum om eens wat andere input te krijgen (zoals die ES 195! wist niet eens dat die bestond) en de zoektocht misschien toch wat te vernauwen. Voor mij moet de gitaar niet fundamenteel verschillend zijn, vooral ook omdat ik met flatwounds speel op mijn ES 137 en ik op een andere 'main gitaar' gewone snaren leg. Het verschil in snaren doet mij al genoeg anders spelen, dan wil ik dat de nek en de feel van de body wel ongeveer hetzelfde zijn.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Een forum is een plek waar mensen van gedachten wisselen, geen vraagbaak. Ik snap dat Gus de humor inziet van jouw totale gebrek aan gene, noem het niveau om in jouw termen te blijven, en snap inmiddels ook waarom jij dat niet zo ziet. Je hebt een vraag gesteld over een Vox gitaar, over een gitaar synth en nu weer over deze gitaar. De liefde moet wel van 2 kanten komen Zwamy.

    Wat ik van gedachten wisselen noem is wat 'barno' juist heeft gedaan. En op zo'n reacties wil ik graag verder gaan. Maar als je als eerste reactie krijgt dat je beter gaat Googelen, of de andere dat volledig naast de kwestie is... dan gaat het bij mij hier niet meer over gedachten uitwisselen. Ok, ik heb niet veel bij te dragen omdat ik ook niet echt zo gefreaked met gear bezig ben, maar vooral veel speel. Dus dat betekent dan dat ik niet welkom ben op een forum? Moest ik hier nu elke dag liggen posten met vragen en nooit iets bijdragen aan andere discussies... ok. Maar op die voorbije 8 jaar een paar vragen stellen, lijkt me nu toch ook niet zo'n ramp. Als je met mij wil discussiëren of van gedachten wil wisselen, nodig ik je graag eens uit om een koffie of een pintje te komen drinken en te praten over muziek en gitaren. Maar voor mij gaat het nut van een forum inderdaad niet echt verder dan een vraag te stellen wanneer je vastzit of even wat andere input wil. Mes excuses daarvoor. Dan hoor ik hier misschien niet thuis.
    Laatst gewijzigd door Zwamy; 13 april 2017 om 00:13

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zwamy Bekijk bericht
    ..., omdat je dan juist dit soort reacties krijgt. Mensen die je verzoeken Google te gebruiken omdat ze denken dat je een debiel bent,
    Dat slaat op mij. Misschien moet je weten dat ik voor je vraag gegoogle'd heb, een aantal andere fora threads heb gelezen, een aantal suggesties daarna gegoogle'd op juistheid en die vervolgens als suggestie aan je gegeven hebt. Gewoon om elkaar te helpen zoals ik zoveel mensen hier help.
    Je hoeft geen dankjewel te zeggen maar onbeschoft hoef je ook niet te zijn.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17

    Standaard

    Laat je vooral niet opjutten door het flauwe zelfingenomen gelul van mensen als Erik.
    http://www.gitaarnet.nl/search.php?searchid=1637940
    Bekijk even zijn voorbije 'bijdragen' (Bijna 4500 posts sinds zijn registratie 2 jaar geleden Dan wil je natuurlijk niet aanlopen tegen iemand die ook daadwerkelijk op zijn gitaar speelt...)
    En ja, een forum is ook een vraagbaak.
    Maak in het vervolg gewoon telkens een nieuwe account voor je vraag, dan is iedereen tevreden.
    Laatst gewijzigd door jan7; 13 april 2017 om 00:53

  8. #18

    Standaard

    Ik gebruik geen smilies omdat ik de middelbare schoolleeftijd achter me heb gelaten.
    Het kan dus best zijn dat ik soms qua toon (!) de plank missla.

    Normaal bied ik daarvoor mijn excuses aan. Normaal wel.
    Ik post een redelijk gemoedelijke reactie op een situatie, met verwijzing naar humor en taalgevoel. Als het antwoord daarop gelijk is dat mijn niveau er de schuld van is, dat jij niet graag op fora komt, dan kan ik ook daar de humor wel van inzien. Wist niet dat ik zo'n invloed had.

    Mijn niveau is het echt vreselijk mee gesteld.

    Het zoeken naar een nieuwe gitaar is deel van de fun. Die geef je uit handen door een ander te laten zoeken.
    Ik ben mijn dag met een glimlach begonnen. Dank je wel.

    Volgende keer zal ik wat soul searching doen voor ik wat ga zeggen. Want dat een ander de lol zou inzien van een reactie van mij, daaraan kunnen we niet beginnen vanzelf. Nu zeg ik alleen maar,
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #19

    Standaard

    OT: in mijn optiek maakt het geen hol uit of iemand 1 of 1000+ posts heeft in een jaar, de meeste hier met een hoge post count komt door off topic. Iemand dan terecht wijzen met ene lage post count dat hij/zijn niet behulpzaam is, is ridicule.
    Ik lees dit forum bijna elke dag en reageer slecht daar waar ik vindt dat ik iets toevoeg.Ben al van heel vroeg lid van dit forum (voor registratie, ten tijde dat dat niet nodig was).
    En een forum is ook een vraagbaak, waarom niet. Als ik iemand kan helpen fijn, als ik geholpen kan worden ook fijn.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zwamy Bekijk bericht
    Wat ik van gedachten wisselen noem is wat 'barno' juist heeft gedaan. En op zo'n reacties wil ik graag verder gaan. Maar als je als eerste reactie krijgt dat je beter gaat Googelen, of de andere dat volledig naast de kwestie is... dan gaat het bij mij hier niet meer over gedachten uitwisselen. Ok, ik heb niet veel bij te dragen omdat ik ook niet echt zo gefreaked met gear bezig ben, maar vooral veel speel. Dus dat betekent dan dat ik niet welkom ben op een forum? Moest ik hier nu elke dag liggen posten met vragen en nooit iets bijdragen aan andere discussies... ok. Maar op die voorbije 8 jaar een paar vragen stellen, lijkt me nu toch ook niet zo'n ramp. Als je met mij wil discussiëren of van gedachten wil wisselen, nodig ik je graag eens uit om een koffie of een pintje te komen drinken en te praten over muziek en gitaren. Maar voor mij gaat het nut van een forum inderdaad niet echt verder dan een vraag te stellen wanneer je vastzit of even wat andere input wil. Mes excuses daarvoor. Dan hoor ik hier misschien niet thuis.
    Ik heb het niet over Barno maar over jou. Waar wissel jij dan van gedachten? Je hebt de afgelopen maand 3 vragen gesteld, degene die ik al meldde, voor zover jouw gedachtewisseling. Je excuses zijn verder aanvaard,

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan7 Bekijk bericht
    Laat je vooral niet opjutten door het flauwe zelfingenomen gelul van mensen als Erik.
    http://www.gitaarnet.nl/search.php?searchid=1637940
    Bekijk even zijn voorbije 'bijdragen' (Bijna 4500 posts sinds zijn registratie 2 jaar geleden Dan wil je natuurlijk niet aanlopen tegen iemand die ook daadwerkelijk op zijn gitaar speelt...)
    En ja, een forum is ook een vraagbaak.
    Maak in het vervolg gewoon telkens een nieuwe account voor je vraag, dan is iedereen tevreden.
    Wat jij doet is niet meer dan trollen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top