Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Opnieuw voorstellen

  1. #1

    Standaard Opnieuw voorstellen

    Zal me eens opnieuw voorstellen laatste x dat ik hier geweest ben ik 2010 ofzo , giacomo is mijn naam bijna 30 , zzp ICT en beveiliging systemen mijn vrouw en ik runnen daarnaast een tattooshop zij tattooeert ,vandaag weer nieuwe gear aangeschaft , om het weer op te pakken.

    Ook ga ik nu les nemen. maar heb een Gibson les Paul futura uit 2014 , 120 jaar bestaan editie .geproduceerd in Nashville usa , en Line6 spider 212 aangeschaft met pedaal


    Laatst gewijzigd door giax; 12 april 2017 om 00:56

  2. #2

    Standaard

    hoi en welkom terug. Ik kan je foto's niet zien maar dat kan zomaar aan mijn computer liggen. Succes met je nieuwe spulletjes!

  3. #3

    Standaard

    Kijk maar is op Flickr.com/giacodudo

  4. #4

    Standaard

    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik las net nog een post van iemand die ook in 2009 lid is van dit genootschap en het tot 11 berichten heeft gebracht.
    Het kan dus nog een stuk gekker.
    Ik ga er van uit dat je in the meantime andere dingen aan je hoofd hebt gehad.

    Ben jij het kladblok van het gezin???
    Hoe dan ook. Superspeciale gitaar. Temidden van alle run of the Mill LP's valt ie gelijk op. Ook qua pups.
    Hartelijk welkom terug.
    Veel plezier.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik las net nog een post van iemand die ook in 2009 lid is van dit genootschap en het tot 11 berichten heeft gebracht.
    Het kan dus nog een stuk gekker.
    Ik ga er van uit dat je in the meantime andere dingen aan je hoofd hebt gehad.

    Ben jij het kladblok van het gezin???
    Hoe dan ook. Superspeciale gitaar. Temidden van alle run of the Mill LP's valt ie gelijk op. Ook qua pups.
    Hartelijk welkom terug.
    Veel plezier.
    Vriendelijke groet, Gus

    Hey gus hoe bedoel je kladblok van je gezin pups??? pickups humbuckers?


    Laatst gewijzigd door giax; 12 april 2017 om 23:17

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik las net nog een post van iemand die ook in 2009 lid is van dit genootschap en het tot 11 berichten heeft gebracht.
    Het kan dus nog een stuk gekker.

    Vriendelijke groet, Gus
    Ik dacht even dat je mij bedoelde, maar ik heb al 13 topics en ik zit hier pas sinds 2015 dus dat valt mee.

    Welkom Giax, leuk gitaartje, zoiets met P90 zoek ik nog, de combi met de brug HB lijkt me ook interessant!
    Wat voor muziek speel je ermee ?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik dacht even dat je mij bedoelde, maar ik heb al 13 topics en ik zit hier pas sinds 2015 dus dat valt mee.

    Welkom Giax, leuk gitaartje, zoiets met P90 zoek ik nog, de combi met de brug HB lijkt me ook interessant!
    Wat voor muziek speel je ermee ?
    Ik probeer te spelen haha maar acdc / rocknroll / blues / johny b Good / dat soort muziek vind ik leuk

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door giax Bekijk bericht
    Ik probeer te spelen haha maar acdc / rocknroll / blues / johny b Good / dat soort muziek vind ik leuk
    ok, (vandaar die Line-6 haha) ac/dc enz. altijd goed om van te leren! succes ermee dan!

  9. #9

    Standaard

    De keus voor de line6 was meer van gitaar had me al genoeg gekost en deze uit een falliesement gekocht voor bijna niks en kende hem al. Vroeger hiwatt gehad met buizen niet te vergelijken . Maar voldoet prima , daarnaast heb ik hoop software op laptop waarmee ik versterkers emuleer en dan over de speakers En een buizen versterker


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    ok, (vandaar die Line-6 haha) ac/dc enz. altijd goed om van te leren! succes ermee dan!

  10. #10

    Standaard

    tuurlijk joh, ik heb ook een Fender Mustang naast mijn andere versterkers, gewoon voor het gemak.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top