Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Charli Hall Echo

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard Charli Hall Echo





    Kennen jullie deze, en heb je er ervaring mee.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Geen ervaring met dit apparaat maar ik ken Charlie Hall wel van de EFTP patches (echoes from the past). Deze patches maakte hij voor verschillende multieffecten (oa zoom) en kon je kopen. Deze patches waren zeer geliefd bij oa Shadows fans en in mijn ogen erg goed. Ik heb ze geinstalleerd op een klein Zoom multieffect.

    Indien je de Shadows, Ventures sound nastreefde was dit echt wel een gekende optie. Zelfs het tijdschrift Guitar Techniques verwees ernaar .

    Op een bepaald moment heeft Mr Hall dan een eigen apparaat op de markt gebracht en is hij gestopt met de patches. Ik veronderstel dat dit het apparaat in kwestie is.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Geen ervaring met dit apparaat maar ik ken Charlie Hall wel van de EFTP patches (echoes from the past). Deze patches maakte hij voor verschillende multieffecten (oa zoom) en kon je kopen. Deze patches waren zeer geliefd bij oa Shadows fans en in mijn ogen erg goed. Ik heb ze geinstalleerd op een klein Zoom multieffect.

    Indien je de Shadows, Ventures sound nastreefde was dit echt wel een gekende optie. Zelfs het tijdschrift Guitar Techniques verwees ernaar .

    Op een bepaald moment heeft Mr Hall dan een eigen apparaat op de markt gebracht en is hij gestopt met de patches. Ik veronderstel dat dit het apparaat in kwestie is.
    '
    Dat klopt ik heb zijn patches ook op mijn Zoom app maar ben benieuwd of er mensen van dit Forum bovengenoemd apparaat hebben gekocht en hoe het bevalt.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    heeft iemand dat apparaat de laatste tijd nog ergens te koop gezien. ik zie geen verkoopadressen meer.

  5. #5

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Net gekeken, niet meer te koop ivm sourcing van onderdelen ofzo.........

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Inderdaad, het is volgens mij ook nogal een niche apparaat speciaal voor Shadows sounds en dan ook nog eens flink aan de prijs.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Inderdaad, het is volgens mij ook nogal een niche apparaat speciaal voor Shadows sounds en dan ook nog eens flink aan de prijs.
    Daar ziet het wel naar uit, maar leuk om even op de website te kijken!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Daar ziet het wel naar uit, maar leuk om even op de website te kijken!
    ach wat heet duur, gebruikt kom je ze ook bijna nooit tegen of zijn al weer snel verkocht. ik heb nu maar weer een gebruikte zoom 508 gekocht ook eigenlijk te duur maar wel een leuk apparaat voor de shadows sound.
    mocht ik nog zo'n Echo van charlie zin dan denk ik er niet meer over na maar koop het meteen. waarom om het kan en het een leuk apparaat lijkt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    ik vind het een vreemde reden er worden nog elke dag versterkers en andere gitaar apparaten gemaakt dit is toch een gewoon apparaat met speciale software Ik heb de patches ook op een ander apparaat wat ik regel via de PC maar ik wil gewoon op de verschillende versterkers een soort van effecten apparaat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top