Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: Charli Hall Echo

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Blijkbaar kan men niet genoeg apparaten verkopen om het winstgevend te maken is meestal de bottomline, daar is niks moeilijks aan.
    De delays van elk nummer zijn gedocumenteerd, je zou ze zelf ergens in kunnen programmeren. Met een TC Electronic online editor kan je wellicht een eind komen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Ik heb de 508 nu binnen maar er zit geen handleiding bij heb er vroeger ook 1 gehad maar weet niet meer hoe het werkt heeft iemand of weet je een handleiding als ik er b.v. een batterij in doe gaat ie aan maar hoe zet je hem uit als je stopt ik heb er wel een adapter bij maar had evenb geen vrij stopcontact vandaar batterij.
    Hij deed het verder prima op de eerste Patch ik heb al gezocht maar niks bruikbaars gevonden nu kan ik ook niet goed zoeken dat weet ik.
    maar hier is vast iemand die er meer van weet
    vast bedankt.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    heeft iemand of weet je een handleiding .
    klik..........
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    klik..........
    Dank je wel

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    en binnen en gelijk vertaald dat werkt toch wat handiger, voor mij dan.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Ik denk dat die gene die zo'n apparaat hebben er erg zuinig op zijn. de 508 wordt ook sporadisch aangeboden en dan meestal voor een prijs of er bladgoud in zit. en die charlie echo's zie je helemaal bijna nooit ooit 1 gezien op ebay maar was net te laat., de 508 bevalt overigens goed die blijft voorlopig hier. waarom ik dan toch nog die CH wil omdat ik het wel een lkeuk apparaat vind. en ik heb meerder versterkers dan hoef je niet steeds te wisselen van kabel in een ander gitaar.
    bij die 508 vind ik het jammer dat ie geen eigen aan en uit schakelaar heeft. dat heb ik opgelost door de versterker en 508 in een verdeeldoos aan te sluiten met schakelaar dan worden beide in 1 keer aan of uit gezet.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Ik heb er inmiddels 1 kunnen kopen van een Belgische liefhebber Nu zien of ie echt zo bijzonder en beter/handiger is dan de 508 al ben ik best te vreden over de 508 Maar ik wilde die CH gewoon hebben
    Nu nog een Burns tegen een nette prijs en in de voor mij goede kleur we zullen zien wat en of er wat komt.

  8. #18

    Standaard

    Mooi! Gefeliciteerd!

    Dat draadje deed me wel een beetje peinzen over "Shadows Echo's". Het lijkt er toch telkens weer op dat een volgende Shadows fan besluit de "ultieme" Shadows echo te gaan maken. Ik denk onder andere aan aan Amtech, de Korelec Atlantis. Op Newtone was er een project gebaseerd op een spinsemi FV1 wat ook al weer pleite is.

    Deze Charlie Hall is in zoverre een vreemde eend in de bijt omdat hij, voordat hij aan dit rode apparaat begon, eerst voor verschillende commercieel geproduceerde apparaten aan het programmeren is geweest. Maar uiteindelijk dus zelf een apparaat op de markt gebracht welke vervolgens weer aan de lijst van net meer geproduceerde Shadows echo's kan worden toegevoegd.

    tijd voor een plugin.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Mooi! Gefeliciteerd!

    Dat draadje deed me wel een beetje peinzen over "Shadows Echo's". Het lijkt er toch telkens weer op dat een volgende Shadows fan besluit de "ultieme" Shadows echo te gaan maken. Ik denk onder andere aan aan Amtech, de Korelec Atlantis. Op Newtone was er een project gebaseerd op een spinsemi FV1 wat ook al weer pleite is.

    Deze Charlie Hall is in zoverre een vreemde eend in de bijt omdat hij, voordat hij aan dit rode apparaat begon, eerst voor verschillende commercieel geproduceerde apparaten aan het programmeren is geweest. Maar uiteindelijk dus zelf een apparaat op de markt gebracht welke vervolgens weer aan de lijst van net meer geproduceerde Shadows echo's kan worden toegevoegd.

    tijd voor een plugin.
    Ach misschien denk ik wel dat ik met een nieuw apparaatje beter/mooier lawaai maak en het blijft tenslotte Hobby en als je regelmatig naar de kroeg gaat of rookt kost ook wat dat doe ik allemaal niet wel saai he zal je denken Ik vraag me ook wel eens af wat moet ik met 11 gitaren en toch vind ik regelmatig dat er nog wel 1 bij past. Er staat momenteel een mooie Burns spec uitgave maar vraagt meer dan 1300.00 en dat heb ik er nu nog niet voor over dan moet ik eerst erg verliefd worden (op de gitaar dan) bovendien wil ik eigenlijk een rode maar het schijnt dat Hank ook een witte heeft gehad of op heeft gespeeld.

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ach misschien denk ik wel dat ik met een nieuw apparaatje beter/mooier lawaai maak en het blijft tenslotte Hobby en als je regelmatig naar de kroeg gaat of rookt kost ook wat dat doe ik allemaal niet wel saai he zal je denken Ik vraag me ook wel eens af wat moet ik met 11 gitaren en toch vind ik regelmatig dat er nog wel 1 bij past. Er staat momenteel een mooie Burns spec uitgave maar vraagt meer dan 1300.00 en dat heb ik er nu nog niet voor over dan moet ik eerst erg verliefd worden (op de gitaar dan) bovendien wil ik eigenlijk een rode maar het schijnt dat Hank ook een witte heeft gehad of op heeft gespeeld.
    Nee hoor, dat denk ik allemaal niet . Ik verbaasde me meer dat er zoveel van die pogingen zijn om Hank echo's te benaderen die allemaal z'n kort leven beschoren zijn voor de ontzachelijke hoeveelheid werk die er in is gaan zitten. Ja, het kan zijn dat je op gegeven moment even moet her-engineeren omdat een onderdeel niet meer te krijgen is maar dan moe het toch haalbaar zijn om iets langer dan zeg 2 jaar op de markt te zijn. Boss heeft z'n DD3 al om en rond de 30 jaar op de markt.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top