Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Samenvatting: maak alsnog een afspraak.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.072

    Standaard

    Als het die gast in Uitgeest is dan kun je bij zijn overige advertenties zien dat hij een eenmanszaak onder eigen naam runt en ook zijn KvK nummer vermeldt. Dus een vorm van identiteitsfraude dmv social media profielen etc. lijkt me niet echt waarschijnlijk.

  3. #23

    Standaard

    Hij bied nu aan dat ik hem woensdagavond na 6 uur op kan halen bij zijn moeder. Maar dat is nét de drukste periode op zijn werkdag dus is hij dan niet bereikbaar.
    Zie je, dit soort kleine dingetjes blijven gewoon twijfels opbrengen hij zegt het misschien wel totaal onschuldig, maar wie weet zegt ie dat ook wel weer met een reden xD

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Hij bied nu aan dat ik hem woensdagavond na 6 uur op kan halen bij zijn moeder. Maar dat is nét de drukste periode op zijn werkdag dus is hij dan niet bereikbaar.
    Zie je, dit soort kleine dingetjes blijven gewoon twijfels opbrengen hij zegt het misschien wel totaal onschuldig, maar wie weet zegt ie dat ook wel weer met een reden xD
    Het is niet bepaald een zeldzaam iets waar je naar op zoek bent, dus volg je gevoel!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En iemand die 14 uur per dag werkt, doet iets niet goed. Of hij werkt gewoon inefficiënt 😂
    Vraag gewoon het adres van die moeder van hem op. Bij problemen heb je een getuige dat is dan wel het voordeel.
    Is het een leuke moeder, gewoon ff een veeg geven, amp meenemen en weggaan😆

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En iemand die 14 uur per dag werkt, doet iets niet goed. Of hij werkt gewoon inefficiënt 😂

    Of zoals mijn zoontje van 6 eens opmerkte toen ik na een dag overwerken 's avonds laat thuis kwam en had uitgelegd dat het werk even af moest: papa, als jij je werkje niet af krijgt, waarom zetten ze jou dan niet gewoon in een langzamer groepje???
    Geprobeerd aan te geven dat papa geen Montessori-werkgever heeft....

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hahaha, kids zijn bijdehand, dat zouden die van mij ook kunnen zeggen. Wel goeie management stijl en nooit stress dan😂

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Bij twijfel niet doen, maar eerlijk gezegd zie ik niet per se in waarom de verkoper twijfelachtig is.

    Bij Paypal kun je direct zien wanneer er geld naar je is overgemaakt. En sommige mensen zijn wat goedgeloviger dan andere, ik heb weleens iets toegestuurd gekregen door het screenshot van de overschrijving te sturen - dus voordat het er daadwerkelijk op stond. Paypal is ook prettiger dan overmaken, het is minder gedoe je geld terug te krijgen.

    Sommige mensen werken veel en hard. Misschien heeft-ie wel een kind met een handicap, twee banen op grote afstand en chagrijnige bazen, misschien runt-ie zijn eigen bedrijf en moet hij wel om zijn kinderen te onderhouden. En nog belangrijker: niet iedereen is even bedreven in tweedehands handel. Niet iedereen is in staat om gelijk dezelfde dag voor 17:00 naar het postkantoor te gaan, om de handel veilig ingepakt en wel te versturen.

    Dat alles gezegd hebbbende, nogmaals: bij twijfel, niet doen. Totdat je een deal sluit heb je geen enkele verplichting. Als jij het niet vertrouwt, doe jij het niet.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Bij twijfel niet doen, maar eerlijk gezegd zie ik niet per se in waarom de verkoper twijfelachtig is.

    Bij Paypal kun je direct zien wanneer er geld naar je is overgemaakt. En sommige mensen zijn wat goedgeloviger dan andere, ik heb weleens iets toegestuurd gekregen door het screenshot van de overschrijving te sturen - dus voordat het er daadwerkelijk op stond. Paypal is ook prettiger dan overmaken, het is minder gedoe je geld terug te krijgen.

    Sommige mensen werken veel en hard. Misschien heeft-ie wel een kind met een handicap, twee banen op grote afstand en chagrijnige bazen, misschien runt-ie zijn eigen bedrijf en moet hij wel om zijn kinderen te onderhouden. En nog belangrijker: niet iedereen is even bedreven in tweedehands handel. Niet iedereen is in staat om gelijk dezelfde dag voor 17:00 naar het postkantoor te gaan, om de handel veilig ingepakt en wel te versturen.

    Dat alles gezegd hebbbende, nogmaals: bij twijfel, niet doen. Totdat je een deal sluit heb je geen enkele verplichting. Als jij het niet vertrouwt, doe jij het niet.
    Ik zeg ook niet dat hij een oplichter is. De man zou 100% eerlijk kunnen zijn. Of niet... :P Je weet het niet :P

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Ik zeg ook niet dat hij een oplichter is. De man zou 100% eerlijk kunnen zijn. Of niet... :P Je weet het niet :P
    Je weet het niet tot je je versterker in huis hebt - en dan nog.

    Laatste aanschaf was de Effectrode compressor, flinke aankoop. Verkoper ging akkoord met €200. Er was een stemmetje dat zei dat er iets niet klopte, maar mijn argwaan had vooral ook te maken met mijn eigen situatie: ik was een weekje op wintersport. Of eigenlijk, toen ik bood, wilde hij nog even afwachten (nieuwprijs 420, vraagprijs 250). Goed, hij zei zelf dat hij liever wilde afspreken dan versturen, maar ik had geen zin om ervoor naar Amsterdam te gaan.

    Ik heb wel even gewacht met mijn adres en betaling tot ik weer thuis was. Vervolgens duurde het een paar dagen ("ja heb de track en trace thuis liggen"), maar uiteindelijk wel gewoon aankomen.

    Tsjah, ik weet het ook niet. Het is geen geval van overduidelijke oplichter, maar als jij twijfelt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top