Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Da's waar; zolang het werkt is het allemaal mooi, maar anders......brr..

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht

    De preamp zonder gebruik van fx unit werkt perfect.
    De fx unit met gebruik van een ándere preamp werkt perfect.
    Het doet zich alleen in de combinatie van deze preamp met deze fx unit voor, en dan alleen dat ie begint weg te vallen (en ook weer terugkomt) na 1,5-2 uur, en dat alleen op 1 kanaal; als ik naar een ander kanaal schakel, handmatig dus zonder midi, en de fx unit dus op dezelfde preset laat staan, dan werkt alles gewoon feilloos.
    Wat een gehannes man, dit is er echt eentje uit de reeks 'hoe verzin je 't..., wel gave amp trouwens!
    (Daar heb je momenteel weinig aan, maar toch ...)

    Door de gebruikte 4-kabel methode wordt het 'probleem' kanaal (iets) harder aangestuurd, dan bij
    de situatie waar je de gitaar rechtstreeks in de Rover plugt, mogelijk zit daar het verschil in ...

    Ik zou het toch echt even de buis-swap proberen, met de fx-unit op de gebruikelijke manier aangesloten.
    Mocht het geen verschil maken, heb je i.i.g. weer iets uitgesloten.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Wat een gehannes man, dit is er echt eentje uit de reeks 'hoe verzin je 't..., wel gave amp trouwens!
    (Daar heb je momenteel weinig aan, maar toch ...)
    Hahaha, ach, het werkend krijgen van deze set is eigenlijk leuker dan het erover spelen. Maar dan nog, ik vind het een fijne preamp wel; veel berichten op internet geven aan dat ie niet zo heavy is, maar vind dat nogal meevallen. Hij heeft niet zo veel gain als bv mijn mesa roadster, maar bij die versterker staat ie ook maar max tot de helft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Door de gebruikte 4-kabel methode wordt het 'probleem' kanaal (iets) harder aangestuurd, dan bij
    de situatie waar je de gitaar rechtstreeks in de Rover plugt, mogelijk zit daar het verschil in ...
    Hmm.
    Ik zal nog eens een (andere) buffer proberen tussen gitaar en preamp, kijken wat er dan gebeurt.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Door de gebruikte 4-kabel methode wordt het 'probleem' kanaal (iets) harder aangestuurd, dan bij
    de situatie waar je de gitaar rechtstreeks in de Rover plugt, mogelijk zit daar het verschil in ...
    Meneer Dutch66, u bent een held!
    Gisteren met repeteren geprobeerd om via een andere buffer (pedaaltje in dit geval) direct in de Rover te pluggen, en nu ook weer wegvallen na 2 uur! Meteen bij wegvallen de kabel vanuit de buffer direct in de rover gestopt, en het geluid bleef weg (kwam later wel terug); toch iets met buis of iets thermisch dus.
    Briljante tip; ik ben weer een stapje verder!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Thanks, maar wat zou het mooi zijn als bleek dat je door het wisselen van de buisjes het 'probleem'
    een kanaaltje meeverhuisd

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top