Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Als mede 5150III 50W bezitter, spill the beans!
    Ik laat tzt van me horen als het allemaal gedaan is.

    Wordt vervolgd
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    *offtopic, white limo staat toch volgende week in avenue met pob? Moet even kijken met tijden, ik sta zelf in de speeltuin maar misschien kom ik wel ff kijken. Muziek klonk goed.
    Sorry, destijds je post wel gelezen, maar eigenlijk vergeten te reageren. Yep, we staan in de Avenue aankomende zondag, 22:30. Ik heb het smoordruk momenteel thuis, verbouwing ten faveure van m'n aanstaande dochtertje. Maar als ik wel tijd vrij kan maken die dag, dan kom ik zeker ook even langs de Speeltuin. Da's een kwartier lopen vanaf m'n huis ongeveer, dus wie weet. Misschien in de toekomst ook 's samen wat doen, White Limo en Freeloader, maar daar neem ik tzt dan wel 's via een privebericht contact met je over op.

    Sorry voor de kleine kaap van dit topic!

  3. #13

    Standaard

    Allereerst grote dank aan diegene die me inhoudelijk geholpen hebben en met hun contacten (Erik en Christian).

    Helaas blijkt uit overleg met Fender UK dat Fender weigert onderdelen van de LBXII los te verkopen. De op de LBXII toegepaste duale concentrische potmeters voor Volume en Gain met de bijbehorende knoppen zijn aldus niet los te verkrijgen. Daarmee zijn de mod-wensen voor mij voorlopig gestopt.

    Voor mensen die wellicht een langere adem hebben hier de lijst met bestelnummers verkregen via Fender USA van de Dual Concentric Pots.
    Volume - 7709932000 - 1M 30A DUAL D-SHAFT
    Gain - 7709931000 - 250k 30A DUAL D-SHAFT
    Inner White Knob - 7710822000
    Outer Black Knob - 7709933000

    Overigens ook nog bericht gehad van N-E-L amps in Belgie die dit soort modificaties voor deze amps afraad vanwege de gevoelige constructie/ontwerp van de EVH versterkers.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top