Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35

Discussie: Doodad gitaren

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Locatie
    Aalten
    Berichten
    123

    Standaard Doodad gitaren

    Beste mede-gitaristen,
    Ik speel nu een aantal jaren op een strat, maar vind het nu tijd worden voor een Les Paul. Ik mis bij mijn strat het vette geluid en de sustain. Ik ben naar de lokale muziekwinkel geweest en het enige Les Paul model dat daar wordt aangeboden is van Doodad. Ik kan hier maar bar weinig over vinden op het internet. Ik vond m zelf prima spelen en echt goed klinken, maar ik heb niet veel ervaring met verschillende gitaren, dus vraag ik hier om jullie mening. Ik ben benieuwd naar meningen van anderen over Doodad en dan in het bijzonder naar de St. Peter (het Les Paul model).
    Alvast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2014
    Locatie
    Skèndel
    Berichten
    125

    Standaard

    Heb er zelf geen ervaring mee eerlijk gezegd. Maar wat ik ervan gehoord heb, is het een Nederlands merk wat nog niet zo gek lang bezig is in de budgetklasse.

    Als je hem lekker vind spelen en vet vind klinken, gewoon doen toch? Jij moet er tenslotte mee spelen

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

  3. #3

    Standaard

    In China(?) gebouwd voor Nederlands merk idd 😉
    Zeer betaalbaar alleen is de kwaliteit nog niet helemaal consistent helaas (er zit af en toe wel eens een minder exemplaar tussen)

    Je zou voor een betaalbare LP ook eens bij Revelation te rade kunnen gaan.


    Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad 😏
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Locatie
    Aalten
    Berichten
    123

    Standaard