Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard Bestaan er nep elixer snaren

    Hallo,

    Ik heb een tijd geleden een paar setjes Elixer snaren gekocht en ben nu weer terug gegaan naar Martin snaren.

    Ik heb een paar setjes Elixer verkocht op MP en nu zegt de koper wat heb je me verkocht dat zijn geen Elixer snaren.

    De snaren zitten in papieren zakjes en het doosje ziet er net uit als de snaren die ik daarvoor bij Bax heb gekocht. deze komen van een particulier.

    De vraag is dus hoe herken je originele snaren en of hoe zie je dat ze niet origineel zijn

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Als je koper dat blijkbaar weet, vraag het hem?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3

    Standaard

    Die blijken er wel te zijn.....

    http://www.acousticguitarforum.com/f...d.php?t=391977

    Meer topics als je zoekt op : counterfeit elixir strings..... (of fake elixir strings)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Als je koper dat blijkbaar weet, vraag het hem?
    Dat heb ik al gedaan, nog geen reactie. maar ik zou het graag horen van de experts hier op het Forum. Als ik iets verkeerd zou hebben gekocht betaal ik gewoon terug lijkt me logisch maar dan wil ik wel zeker weten dat ik ongewild en onbewust fout zit.

  5. #5

    Standaard

    Ben ooit ,omdat ik voor dochterlief wat t-shirts moest bestellen bij de ChineseGrootgrutterAli , in de verleiding geweest ( en daar aan toegegeven) om daar Elixirs te bestellen.
    Groot was mijn vreugde toen ze arriveerden want : identiek verpakt in binnen-en-buitenverpakking.( doosje naast een origineel gehouden en als je heel goed keek, was de chinese versie iets lichter van kleur, voor de rest IDENTIEK !!)
    Ze voelden helaas anders aan : minder glad , Elixirs voelen vaak wat 'olieachtig' aan en ze klonken zeer matig, binnen 3 dagen klonken ze oud...
    Ja , er zijn immitatie Elixirs en degene die ik in mijn handen heb gehad waren de volle 2,50 euro /pakje waard, maar geen cent meer !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top