Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: elektronica meuk

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ja maar toch wel lullig als je net bij Boedapest zit en dat je vrouw beneden staat te roepen dat de aardappelen opgeschept zijn.
    Mwa... Er zijn erger dingen.
    Bijvoorbeeld dat ze roept dat het al half zeven is en 'jij toch zou koken'....
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Mijn vader dook vaak rond etenstijd zijn schuurtje in om nog even wat te klooien en dan riep mijn moeder, we gaan zo eten hoor!
    En als mijn moeder dan voor de vierde keer hem geroepen had zag je hem mopperend aan komen sloffen met een waterpomp, verdomme, NET als je bezig bent....
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buxtra Bekijk bericht
    Zie op marktplaats dat de hype weer een beetje voorbij is na dat artikel in de Volkskrant enige tijd geleden. 200 - 300 E. voor een 303.
    Ik heb de quad 405 met de 34 als preamp ... doel je toevallig op dit artikel? http://www.volkskrant.nl/archief/sup...-60s~a3419398/

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    'Vroeger was het elektriciteitsnet redelijk schoon', zegt Van Ommeren. 'Maar tegenwoordig is het hartstikke vervuild doordat er zo veel apparaten aan hangen, zoals dimmers, maar ook doordat mensen hun stroomkabels gebruiken voor het verzenden van internetdata.'

    En dat hoor je terug, zegt hij. Vooral in het midden en hoog, dat gruizig wordt....
    Ik weet het niet hoor... Zeker, dimmers kunnen een hoorbare storing in de vorm van een brommetje veroorzaken. Maar of je van internetdata over lichtnet iets kunt terughoren?
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top