Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Light My Fire

  1. #1

    Standaard Light My Fire

    Disco/Rock uitvoering 'Light My Fire' van The Doors. Tis wel even wennen denk ik


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Geinig. En ach, "Riders on the Storm" is ooit al mashed up met Blondie's "Rapture":

    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3

    Standaard

    Hey Plant;
    Leuke clip maar dit is 'Gitaarnet'.
    Laatst gewijzigd door zoldergitarist; 26 maart 2017 om 12:31

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Ja....wat zal ik er eens van zeggen?
    Ik zal positief beginnen: knap gemaakt. Knap hoe je eigenlijk van een bestaand nummer de originele begeleiding herschrijft.
    Je gitaarwerk is zoals gewoonlijk gewoon goed.
    Minder positief: je hebt er (naar mijn bescheiden mening) een kutlied van gemaakt. Ik heb het met moeite helemaal geluisterd omdat je meerdere malen hebt aangetoond een uitstekende muzikant te zijn. Excuses daarvoor maar ik ga het geen tweede keer luisteren.
    Ik wacht met smacht op iets van je eigen....

  5. #5

    Standaard

    Door stom toeval, zat ik hiervoor te luisteren naar Donny Hathaway met I love you more than you'll ever know.
    En daardoor kijk ik hier tegen, en tegen Pasqual's post een beetje anders aan.
    Iedereen zal het aandurven om Donny H.'s nummer te coveren. En 99 procent van de luisteraars van NPO dingest of skiredio zullen in de gaten hebben wat er aan de hand is.

    Maar een iconisch en in steen gebeiteld nummer als dit een draai om de oren geven...? Da's nog es Pure lef. Met een hoofdletter.
    Ik bedoel maar.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ja....wat zal ik er eens van zeggen?
    Ik zal positief beginnen: knap gemaakt. Knap hoe je eigenlijk van een bestaand nummer de originele begeleiding herschrijft.
    Je gitaarwerk is zoals gewoonlijk gewoon goed.
    Minder positief: je hebt er (naar mijn bescheiden mening) een kutlied van gemaakt. Ik heb het met moeite helemaal geluisterd omdat je meerdere malen hebt aangetoond een uitstekende muzikant te zijn. Excuses daarvoor maar ik ga het geen tweede keer luisteren.
    Ik wacht met smacht op iets van je eigen....
    Hey Pasqual bedankt voor je complimenten! Ik heb er veel werk van gehad (afgelopen jaar december begonnen) en het voelt goed als het dan ook nog eens gewaardeerd wordt, super! En dat het een kut nummer is tja...vind het origineel ook niet echt om naar te luisteren eerlijk gezegd (hoop niet dat ik bepaalde mensen op hun tenen trap sorry

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Door stom toeval, zat ik hiervoor te luisteren naar Donny Hathaway met I love you more than you'll ever know.
    En daardoor kijk ik hier tegen, en tegen Pasqual's post een beetje anders aan.
    Iedereen zal het aandurven om Donny H.'s nummer te coveren. En 99 procent van de luisteraars van NPO dingest of skiredio zullen in de gaten hebben wat er aan de hand is.

    Maar een iconisch en in steen gebeiteld nummer als dit een draai om de oren geven...? Da's nog es Pure lef. Met een hoofdletter.
    Ik bedoel maar.
    Vriendelijke groet, Gus
    Toppie, Dank Gus !

  8. #8

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    He nu staat je topic weer bovenaan Zolder!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    He nu staat je topic weer bovenaan Zolder!
    Goed hè? heb jij toch ook een handje van?!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top