Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    In jazz en blues is het ook een ding van een nickname te kiezen als saluut aan een eerdere held. van Fats Waller naar Fats Domino, Duke Ellington naar Duke Robillard, Toots Mondello naar Toots Thielemans, Earl King naar Ronnie Earl enz

    Geen muzikant maar soit: de beste nickname die ik ken, is die van Frans voormalig rugbyspeler Chabal. hij had er meerdere zoals the Caveman, the Bulldozer maar vooral l'Anesthésiste vind ik boenk derop.


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Als het over sport gaat; De tank, Dutch windmill, de generaal, de spijker, ijzeren Rinus, de tulp... supporters zijn wat georganiseerder dan de modale rockfan.
    Over georganiseerd gesproken, daar wordt ook flink met bijnamen gestrooid; de dominee (vorige week nog op tv), Flipper, duo Spic & Span en natuurlijk de Neus.

    Opvallende trouwens dat de meeste bijnaam sporters Rotterdammers zijn en de crimineel bijnamen allemaal Amsterdams.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #23

    Standaard

    Jimmy ''The mouth'' Pursey...Sham69

    Hij zong vrij hard...
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #24

    Standaard

    De heer W. (Willem) van Hanegem.
    Aka de kromme.

    Er wordt mij nog wel eens verweten dat veel van wat ik doe betrekking heeft op biologie.
    En hieraan kan ik echt helemaal niks doen.
    Laat ik subtiel proberen te zijn: volgens mij ging het niet om zijn voorzetten.

    Zeer verdienstelijke Zeeuw. Need I say more?
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #25

    Standaard

    ''Gentleman Jim" Reeves

    Beste country stem ooit?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Clarence Clemons - The Big Man
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top