Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Da's naar mijn weten geen gerucht meer. Wordt naar mijn weten inderdaad in China gebouwd en in Japan verder afgebouwd en gecontroleerd. Maar verder prima gitaren. Ik heb er zelf ook eentje, klinkt heel volwassen. Sowieso een stap hoger dan bijv. Epiphone.
    doe maar 2 stapjes, de lacquer series is meer vintage correct dan de gibson standard serie
    life sucks and then you die

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Eentje gehad, Een LPC met P90 er in van Seymour Duncan. Gitaar was prima, voelde heel degelijk aan, speelde erg goed met lage actie en was zonder meer netjes afgewerkt. De P90s van SD vond ik wat tegenvallen. Beetje dun.. Ooit van plan geweest om er een Alnico V staple in te zetten. Niet gedaan omdat er een echte LPC langskwam. De Edwards heeft daarom het veld moeten ruimen.

    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  3. #13

    Standaard

    Gitaar in mijn bezit....prachtig gitaartje, speelt goed, mooie klank,ligt zeer goed in de hand. ZEER TEVREDEN!!

    [IMG][/IMG]
    Laatst gewijzigd door RoryVDW; 20 maart 2017 om 11:54

  4. #14

    Standaard

    Daar zou ik ook zeker tevreden mee zijn, enkel op het zicht al. Schitterend instrument!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeli, chique plank!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #16

    Standaard

    Ik kon het niet laten om eens binnenin te kijken van mijn Edwardje.. Eerlijk gezegd, ik al heb er al enkele opengedaan maar toch zelden zo'n verzorgde electro gezien, alles mooi gesoldeerd, afgeschermd en...om al enkele geruchten weg te werken..op de onderdelen "made in Japan" Het hout waar de electronica zit mooi aangeverfd met speciale shieldverf.
    In de toekomst ga ik nog de humbuckers opsplitsen om keuze te maken van singlecoil, ik ga daarvoor de tonepotmeters gebruiken (deze worden toch nooit gebruikt door mij), zo moet ik geen gaten bijmaken, dat zou zonde zijn.

    [IMG][/IMG]
    Laatst gewijzigd door RoryVDW; 22 maart 2017 om 09:44

  7. #17

    Standaard

    Leuke gitaar.
    Als je achteraf splitsen overweegt, sta dan eens stil bij de mogelijkheid dat traploos te doen. Dus niet push/pull - aan/uit maar inderdaad via het erin/eruit rollen van de 2e helft van je pup.

    Ik heb zo'n gitaar die dat heeft en om die reden nog nooit het veld heeft geruimd. Single coil met een heel klein randje van de 2e helft is een veel gebruikte klank hier in huize Gus.

    Maar wat je zegt: Het ziet er allemaal heel verzorgd uit.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Leuke gitaar.
    Als je achteraf splitsen overweegt, sta dan eens stil bij de mogelijkheid dat traploos te doen. Dus niet push/pull - aan/uit maar inderdaad via het erin/eruit rollen van de 2e helft van je pup.

    Ik heb zo'n gitaar die dat heeft en om die reden nog nooit het veld heeft geruimd. Single coil met een heel klein randje van de 2e helft is een veel gebruikte klank hier in huize Gus.

    Maar wat je zegt: Het ziet er allemaal heel verzorgd uit.
    Vriendelijke groet, Gus
    Dit werkt echt geniaal goed! Soms wil je een singlecoil sound, maar dan net ietsjes voller.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Wat een beauty!! Geef maar een gil mocht je er ooit van af willen. Neem 'm zo van je over!

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Leuke gitaar.
    Als je achteraf splitsen overweegt, sta dan eens stil bij de mogelijkheid dat traploos te doen. Dus niet push/pull - aan/uit maar inderdaad via het erin/eruit rollen van de 2e helft van je pup.

    Ik heb zo'n gitaar die dat heeft en om die reden nog nooit het veld heeft geruimd. Single coil met een heel klein randje van de 2e helft is een veel gebruikte klank hier in huize Gus.

    Maar wat je zegt: Het ziet er allemaal heel verzorgd uit.
    Vriendelijke groet, Gus
    Dit ga ik ook traploos doen, heb ik met mijn andere gitaren ook gedaan, ik gebruik de potmeters van de toneregelingen !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top