Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1

    Standaard Edwards gitaren...ervaring?

    Hallo,
    Ik heb me een gitaar op de kop getikt "Edwards" LP92c Les Paul model.
    Iemand ervaring mee deze gitaren ..kwaliteit?
    Blijkbaar dochtertje van ESP gitaren en worden in Japan gemaakt.
    Heb ze nog niet, maandag gaan kijken.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    wellicht die blauwe LesPaul ? zoveel Edwards-en staan er niet te koop hier in Olland…. 't zijn idd goede gitaren volgens de 'buitenlandse' fora en 'elders' liggende prijzen voor Edwards LesPaul copieen aanmerkelijk hoger dan 'hier'..
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik heb er 5 of 6 gehad en heb er nu nog 2, erg goede gitaren en niet alleen voor het Geld
    life sucks and then you die

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Ik heb er 1 maar zou er zo nog een paar bij willen! Ziet er erg goed uit en speelt heerlijk. Prima afwerking!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik heb er 5 of 6 gehad en heb er nu nog 2, erg goede gitaren en niet alleen voor het Geld
    Weet jij waar ze worden gebouwd?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Weet jij waar ze worden gebouwd?
    het gerucht gaat dat ze in China worden geassembleerd en afgewerkt in Japan, gezien de hardwarde (seymour duncan, gotoh) en de prijs zetting kann ik me niet voorstellen dat ze volledig in Japan worden gemaakt
    life sucks and then you die

  7. #7

    Standaard

    MikeD ik ben gene ollander maar ne rasechte belg . Neen het is een zwarte Les paul. Foto volgt nog wel. Ik ben blij te horen dat er hier vele goede reacties zijn. Op internet had ik ook al vele goede reacties gelezen. hetzij in 't engels.
    Ik heb op verschillende forums gelezen dat ze inderdaad in china (body) en in japan afgewerkt worden. Dat is voor mij eigenlijk geen probleem. Als hij maar goed speelt. Ik laat jullie nog wel weten wat ik er van vind. Bedankt voor de reacties.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    het gerucht gaat dat ze in China worden geassembleerd en afgewerkt in Japan, gezien de hardwarde (seymour duncan, gotoh) en de prijs zetting kann ik me niet voorstellen dat ze volledig in Japan worden gemaakt
    Dat vermoeden had ik ook al. Mij zul je weinig negatiefs over Chinese gitaren horen zeggen.... het ligt wel aan de opdrachtgever natuurlijk

  9. #9

    Standaard

    Tzou mij nog niet verwonderen dat de bodys van Gibson en fender ook al in china gemaakt worden !!! ze gaan het u nie zeggen... Het is inderdaad de opdrachtgever die bepaald met welke kwaliteit, zorg en degelijkheid ze moeten vervaardigd worden. Ik zit in de fietsbranche, dit is net hetzelfde !!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    het gerucht gaat dat ze in China worden geassembleerd en afgewerkt in Japan, gezien de hardwarde (seymour duncan, gotoh) en de prijs zetting kann ik me niet voorstellen dat ze volledig in Japan worden gemaakt
    Da's naar mijn weten geen gerucht meer. Wordt naar mijn weten inderdaad in China gebouwd en in Japan verder afgebouwd en gecontroleerd. Maar verder prima gitaren. Ik heb er zelf ook eentje, klinkt heel volwassen. Sowieso een stap hoger dan bijv. Epiphone.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top