Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 43
  1. #21

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik begin nu toch weer GAS te ontwikkelen voor een gitaartje met P90's. Ik had een Yamaha TVL 503, die lekker klonk, maar ik weer verkocht, met name vanwege de Bigsby/brug-constructie die ik tamelijk ruk vond.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #23

    Standaard

    Ik heb ook ábsoluut een gitaar met P90's nodig geloof ik.

  4. #24

    Standaard

    Eentje maar?
    Het mooie is dat P90's veel gevoeliger zijn voor de mechanische kwaliteiten van de gitaar waarin ze zijn geschroefd.
    Dus je hebt niet alleen de kick van het karakter van de pup, maar zeker ook van de gitaar om van te genieten.

    Of van de bas. Want as we speak zit ik een serie nieuwe liedjes te beluisteren, waarin ik een bas heb gebruikt met twee P90's.
    Ondanks dat ik die al een jaar of 7 heb, totaal nog niet op uitgekeken.

    Maar, ik vergeet mijn opvoeding gewoon helemaal. Schande!
    G., van harte gefeliciteerd. And long may you run.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #25

    Standaard

    Supermooi !!!! Ik heb ook totaal geen ervaring met P90 elementen. 'kga toch eens moeten die klank uittesten. Wel mooi gitaartje. Veel bespeeld aan de lak te zien,zal wel goed ingespeeld zijn Proficiat !

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Supermooi !!!! Ik heb ook totaal geen ervaring met P90 elementen. 'kga toch eens moeten die klank uittesten. Wel mooi gitaartje. Veel bespeeld aan de lak te zien,zal wel goed ingespeeld zijn Proficiat !
    Die lak vliegt er al af als je er alleen al naar kijkt.... Ik vind dat niet erg, maar dat wordt door anderen wel gezien als één van de weinige zwakke punten van de gitaar. Dát en de originele tuners, van die Kluson-types met pearloid knoppen. Mooi om te zien, maar blijkbaar niet zo accuraat. Vandaar dat ik mijn oorspronkelijke plan om die er weer op te zetten maar vergeet!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Die lak vliegt er al af als je er alleen al naar kijkt.... Ik vind dat niet erg, maar dat wordt door anderen wel gezien als één van de weinige zwakke punten van de gitaar. Dát en de originele tuners, van die Kluson-types met pearloid knoppen. Mooi om te zien, maar blijkbaar niet zo accuraat. Vandaar dat ik mijn oorspronkelijke plan om die er weer op te zetten maar vergeet!
    volgens mij 'horen' op een special eigenlijk stemmechanieken met van die 'witte boontjes' knoppen.... maar je kunt ook van Schaller stemmechanieken kopen met die pearloid keystone knoppen.. net ff een tandje beter imo
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #28

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    volgens mij 'horen' op een special eigenlijk stemmechanieken met van die 'witte boontjes' knoppen.... maar je kunt ook van Schaller stemmechanieken kopen met die pearloid keystone knoppen.. net ff een tandje beter imo
    Gewoon laten zitten wat er op zit. Die dingen werken toch goed? Wat kan het rotten dat het niet 'origineel' is? Het ding is een stuk gereedschap, geen museumstuk.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Mooie gitaar. Maar het is toch gewoon een special en geen junior (ik bedoel, als het een special is is het geen junior, en als het een junior zou zijn maar dat is ie niet want dan zou ie 1 pickup hebben dan kan ie nooit tegelijk een special zijn want omdat die nooit geen twee pickups hebben, toch, daarom, dus?!)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top