Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86

Standaard

Dat het hier om een malafide 'verkoper' gaat, lijkt me duidelijk. Online, offline, online, offline - het is mij wel duidelijk dat dit niet kosjer is. Hoewel het mij duidelijk is, is het feitelijk altijd nog een vermoeden. Het zou zinloos zijn om daarmee aangifte te gaan doen. Ik ben wel blij dat ik geen geld heb overgemaakt.

Inmiddels heb ik €300 geboden op een Mobius in de buurt. Geen idee of de verkoper het bod accepteert, maar dat is hoever ik wil gaan voor een modulatiebak. Het goeie nieuws is dat ie in de buurt woont en ik hem graag in persoon kom ophalen

Ik heb die Keeley bekeken en hij is ongetwijfeld goed. 'I hate to be that guy' om te zeggen dat ik Strymon wel prettig vind, maar eerlijk is eerlijk. M'n Flint en El Cap zijn onmisbaar geworden en het zou wel mooi staan op m'n bord. Daarnaast; mocht het nou echt niks zijn, dan ben je er in het huidige klimaat ook snel genoeg weer vanaf tegen een minimaal verlies.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    En dat met m'n twin... of zelfs met m'n AC15. Daar gaat onze geluidsman niet vrolijk van worden... en samen met hem ook iedereen die in de 'beam' staat. 
    Ah, ik zeg: Beamblockers!
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Standaard

EDIT:

Zeer moeizaam het geld uiteindelijk teruggekregen.
    Adverteerder heeft zijn excuses aangeboden.

Ik laat het voor wat het is.
    Don't worry about the "weird guitar faces". Playing guitar without making a face is like eating food without tasting it.

Senior Member

Standaard

Ja dreigen met fysiek geweld is dan vaak de enige oplossing.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik had laatst nog mijn twijfels bij een aanschaf - de Effectrode compressor, voor 200 euro. Het belangrijkste lag echter aan mijn kant: de verkoper ging akkoord (hij had hem voor 250 staan) toen ik een weekje in Italië zat. Nu hebben we heel lieve buren, dus ik had ook gewoon helemaal niks kunnen zeggen, maar ik koos ervoor het pas af te handelen als ik thuis zat. Niet op een krakkemikkige wifi 200 euro overmaken, en al helemaal niet aan een vreemde mijn adres geven met de melding wanneer ik weer thuis ben.

Aardige gast verder hoor. De eerste poging tot versturen mislukte - althans, er is aan mij niet bewezen dat dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, misschien was hij lui en liep hij woensdag pas naar het postkantoor. Hoe dan ook, zondag betaald, woensdag een foto van het bonnetje.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeph Bekijk bericht
    EDIT:

Zeer moeizaam het geld uiteindelijk teruggekregen.
    Adverteerder heeft zijn excuses aangeboden.

Ik laat het voor wat het is.
    beste oplossing imo
    su6

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten