Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik denk niet dat deze bouwer komt maar vind het een mooi filmpje:


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    Ik rij de 4e vanuit Kalmthout/Antwerpen richting het evenement, Stijn (Kenens) rijdt waarschijnlijk al mee. Als er nog geïnteresseerden zijn om mee te rijden, laat maar iets weten.

    grtz

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Ik weet niet zeker of het hier mag, maar zoals velen weten hebben we een stand op de beurs met gitaar mallen, radius dishes, akoestische bouwmallen en dergelijke. We maken normaal gesproken alles op bestelling, maar ik zal proberen om van de elektrische gitaarmallen wel het nodige alvast te maken. Echter : radius dishes en akoestische bouwmallen maken we normaal gesproken niet van tevoren (met name radius dishes kunnen nog al eens per bestelling verschillen, dus voorraad aanleggen is niet zinvol). Anyway : om teleurstelling te voorkomen is het verstandig me een mailtje te sturen als je wilt dat ik iets specifieks op de beurs bij me heb :-) Ik verheug me op de beurs!
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    Ik hoop dat ik dit jaar weer eens kan komen buurten, de laatste paar jaren kon ik telkens niet
    Te koop:
    Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
    Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
    Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Heb er zin in. Helaas kan het zijn dat ik ineens weg moet omdat mijn vrouw dienst heeft. Of ik speel op safe en neem de kids mee ( met alle risico's van die daarbij horen)

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.045

    Standaard

    Hij staat al een hele tijd op de kalender. Moet nog eens kijken wat er wel en niet mee moet... Officieel geloof ik dat ik een waarschuwing moet geven als ik meer dan twee gitaren meeneem. Dat zou zomaar kunnen gebeuren, dus: bij deze
    Tsja, dat krijg je ook als het geen jaarlijks evenement meer is. Maar ik probeer het overzichtelijk te houden. Ik moet het tenslotte ook nog zonder ongelukken daarheen zien te krijgen

    En verder geloof ik dat ik de enige ben die er steeds weer over begint te zeuren, maar ik heb altijd veel lol in de ludieke nevencompetitie. Als ik het zo inschat komt dat er dit jaar niet van..?
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    misschien kunnen we als nevecompetitie het thema "wat krijg je klaar op 30dagen" nemen? Is je timing-probleem meteen opgelost.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.105

    Standaard




    Nog 2 weken te gaan en dan is het zo ver!
    De Gitaar Bouwers Meeting 2017

    Dit jaar in:
    De Essenburcht
    Schoonbeekhof 1
    3774 DA Kootwijkerbroek.
    Op 04 november 2017 van 10:00 tot 17:00


    Parkeren is hier gelukkig gratis, maar door een fietscross evenement kan het wat drukker worden. Met de manege aan de overkant hebben we afgesproken dat bezoekers van de Meeting daar mogen parkeren.

    De lokatie is te bereiken met het OV, Syntus Bus 105 vanaf station Barneveld.
    (zie verder 9292.nl)

    Op de beurs staan 23 standhouders, waar voor iedereen iets te vinden is. Hout, materiaal voor de afwerking, gereedschap, onderdelen en natuurlijk gitaren! Kijk voor een complete lijst van standhouders op de website.
    www.gitaarbouwersmeeting.nl

    Neem vooral je zelf gebouwde gitaar mee naar de expositie. Inschrijven is niet nodig en deelname is gratis. Zorg wel zelf voor een standaard.
    Er zijn mooie prijzen te winnen die beschikbaar gesteld worden door Masave Fijnhout, Gitaarbouwwinkel.nl en Politoeren.nl
    Politoeren.nl stelt bijvoorbeeld een twee daagse politoercursus ter waarde van 275 euro beschikbaar!

    Nog even de lezingen op een rijtje:

    • Jan van Cappellen over Antonio Stradivari: Gitaarbouwer.
    • Gerard Schellekens van Tonespinner over het zelf maken en wikkelen van elementen.
    • De gitarist Jerome Hol geeft een clinic.
    • Wout Bosma deelt zijn ervaring hoe je van een ontwerp tot een bouwtekening komt. En meer!
    • Gijs de Wit vertelt over het totaal concept in de gitaarbouw.

    Voor een uitgebreidere omschrijving kan je op de site kijken. Maar wil je echt alles weten kom dan naar de Meeting en stel je vragen aan deze doorgewinterde instrument bouwers.
    Gitaarbouwersmeeting 6 april 2024 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.105

    Standaard

    Nog even de geplande tijden voor de meeting van as zaterdag:
    De Essenburcht, Schoonbeekhof 1 3774DA Kootwijkerbroek

    • 11:00 Gerard Schellekens van Tonespinner over het zelf maken en wikkelen van elementen.
    • 12:00 Gijs de Wit vertelt over het totaal concept in de gitaarbouw.
    • 13:00 De gitarist Jerome Hol geeft een clinic.
    • 14:00 Wout Bosma deelt zijn ervaring hoe je van een ontwerp tot een bouwtekening komt. En meer!
    • 15:00 Jan van Cappellen over Antonio Stradivari: Gitaarbouwer.
    • 16:00 Prijsuitreiking beste mooiste bijzonderste van de zelf bouw expositie
    Laatst gewijzigd door superfly; 1 november 2017 om 09:32
    Gitaarbouwersmeeting 6 april 2024 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Heb hem al opgepoetst.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top