Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Drives van Dr No.

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard Drives van Dr No.

    Ik kan door inruil aan een Dr No Powerdriver&Booster komen. Ik vind dat Dr No spul er altijd erg sexy uitzien maar een beetje aan de prijs. Nu is mijn interesse toch gewekt.
    Op YouTube staat niet zoveel. Te weinig om een goed beeld te vormen over de pedalen. De Dr No site vervalt te veel in mooie zinnen om wat meer inzicht in de specs te krijgen. Ook zoeken hier op het forum gaat niet makkelijk door de naamgeving.

    Wie heeft er hier ervaring met de Dr No pedalen?
    Met name de Drive-o-matic, Powerdriver (met en zonder Booster) en de More Gary hebben mijn interesse.
    Het zit allemaal in de tubescreamerhoek maar dat doet mij alleen maar meer afvragen wat de verschillen zijn.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Ik heb sinds kort een Drive-o-matic. Ik gebruik deze enkel als booster. Ik had al een kafuzz waar ik heel tevreden van was en kwam deze 2dehands tegen dus de gok maar gewaagd.

    De Drive-o-matic heeft geen bakken gain aan boord, minder als een standaard tubescreamer volgens mij, al is het alweer lang geleden dat ik zo'n ding gebruikt heb. Wat mij in eerste instantie vooral opviel aan het pedaal is het ronde tophoog, wat resulteert in een hele romige overdrive, zelfs op het brugelement. Aangezien ik met een AC30 speel en aan tophoog geen gebrek heb is dat voor mij een welgekomen kwaliteit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top