Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 t/m 152 van 152
  1. #151
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Bedoel je dat de bovenste moer nog maar nét op de potmeter zit en dat de knoppen dan alsnog gapen?
    Dan zou het deel van de draaiende as dat uitsteekt dus te lang zijn? Stukje eraf zagen? 😬

    Die knoppen zijn standaard volgens mij, misschien wijken je asjes af qua knop?

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perkeo Bekijk bericht
    Klopt, precies dat. De knoppen gingen al niet zo gemakkelijk erop en heb ik al gedeeltelijk uitgeboord. Misschien dat toch gewoon de verkeerde knoppen zijn geleverd, of heb besteld. Daarom eerst maar een setje nieuwe knoppen bestellen als ik er iets aan wil doen.
    Voor de duidelijkheid, zowel de potten als knoppen zijn in metrisch als ook imperial te vinden. De asdiameter is dan 6mm (metrisch) of 1/4 inch = 6,35mm. Helaas is de informatie voorziening in de webshops voorziening vaak lastig.

    Mijn potmeters zijn met as 6mm en de knoppen zijn deze, met als omschrijving "Past op een USA pot met gespleten en geribbelde shaft (24 knurls)".

    Ik zal de knoppen maar gewoon iets verder uitboren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top