Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Was maar een grapje hoor �� Mij maakt die positie zelf minder uit, ik vind het zelf belangrijk dat als mijn pedalenbak afstaat hij uit mijn gitaarsignaal verdwijnt. Zou dus nooit een amp willen zonder schakelbare fx loop. Mijn SLO en Einstein hebben beiden daar een mod voor ondergaan.
    Ik heb geen Ironball...? Nooit een Engl gehad ��
    Maar... Van die kleine bakjes vind ik zon 5150iii erg goed, een Laboga The Beast trouwens ook...

    MS
    Dan bedoelde ik iemand anders.
    Ik denk er trouwens precies zo over; schakelbare fx-loop voor amps die ik live gebruik is voor mij een must. Zowel m'n Invader 100, Sig:X als 5150III 50W hebben die.

    Waar heb je die mod laten doen trouwens voor je SLO en Einstein? Heb nog een andere Engl die 't wel kan gebruiken.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Bij Music Center in Tielt, Belgie... wel ver voor jou Wss? Rik is een Pietje Precies. Hem vertrouw ik daarin. Bij mijn SLO en de Einstein zitten de mods telkens in de Line Out Jack. Die dingen gebruik ik toch niet en werden zo external switchable gemaakt.
    Was telkens een 125-150 Euro geloof ik. Bij de Einstein was het iets duurder omdat die twee fx-loops heeft.
    Rik is ook schappelijk qua afspraak. Als je van ver komt en je overlegt eerst, doet hij de mod terwijl je even gaat shoppen.

    MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 25 maart 2017 om 14:39

  3. #63

    Standaard

    Heel veel verschillende amps raden jullie nu aan haha mooi hoor, ik ga sowieso een dag lekker testen. Ik denk er nu toch weer aan om een head met cabinet te nemen (ja ik weet het ben een twijfelkont) ik had deze 2 gezien:

    http://www.maxguitarstore.com/produc...ar-19-cabinet/
    http://www.maxguitarstore.com/produc...r-ht-1-rh-ltd/

    Zou dit misschien een leuke combo kunnen zijn?

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Je bedoelt een leuke combi?

    Die versterker is maar 1W? Voor thuis is dat ideaal waarschijnlijk, maar voor de oefenruimte te weinig.
    Speakerkast is een goeie volgens mij, hoewel ik persoonlijk niet zo'n fan ben van de Shadow speaker, beetje saai vind ik hem, heeft wel wat van een V30, maar net wat minder schel in het midhoog volgens mij.

  5. #65

    Standaard

    Ook ik adviseer een 2ehandse 5153 50W
    En als het zachter en lichter mot de 5150 LBXII of een 2e handse LBX
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top