Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Zelf erg tevreden over de One Spot Pro. Heeft 12v opties en ook een 18v uitgang voor mijn OCD.
    Daarvoor een Harley Benton powerplant junior. Wat weer de Thomann kopie van de T-Rex fuel tank junior is voor een derde van de prijs. Die deed het ook wel.
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Zelf erg tevreden over de One Spot Pro. Heeft 12v opties en ook een 18v uitgang voor mijn OCD.
    Daarvoor een Harley Benton powerplant junior. Wat weer de Thomann kopie van de T-Rex fuel tank junior is voor een derde van de prijs. Die deed het ook wel.
    Als het goed werkt en je bent tevreden moet je het gewoon zo laten! Ik gebruik mijn pedalen-plank (Pedaltrain Pro) voornamelijk voor opnames dus alle effecten moeten optimaal kunnen werken zonder bijkomstige 'noise' problemen. Het is alleen zo dat als je eenmaal een Voodoo Lab voeding hebt je niet meer terug wilt naar de goedkopere alternatieven. Ze zijn duur maar dat heeft een reden, alles naar zijn waarde zeg ik dan maar :-)

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Eh ja. De One Spot Pro is hetzelfde verhaal hoor. Niet te vergelijken met de simpele One Spot adapter.
    Deze heb ik:
    https://www.thomann.de/nl/truetone_1_spot_pro_cs7.htm

    Er is ook een versie met 12 uitgangen:
    https://www.thomann.de/nl/truetone_1_spot_pro_cs12.htm

    ALLES IS VERKOCHT!

  4. #24

    Standaard

    Ik vergelijk het maar even met een Squier of Fender gitaar. Beiden zijn het gitaren met dezelfde visuele uitstraling maar de kwaliteit zit in de bewuste keuze van materialen, onderdelen, opbouw en de uiteindelijke 'quality control'. En dat geldt ook voor dergelijke voedingen. Het gaat er uiteindelijk om wat je zelf aan kwaliteit wilt uitgeven en niet of er PRO op de behuizing gezet is ;-)

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    271

    Standaard

    Hoe kwam het dat je cs12 twee pedalen kapot maakte Sjtevel?
    Te Koop: - Boss DS-2 Turbo Distortion (ruilen kan ook)


  6. #26

    Standaard

    Door het schakelend karakter van de onespot krijgen de pedalen elke twee seconden een piek van groter dan 10V (zie ook vorige pagina). Helaas kan niet elk pedaal hier niet tegen.

  7. #27

    Standaard

    En voor de duidelijkheid;
    In het artikel / post over die 10v piek lijkt het over de 'gewone' one spot te gaan en jij hebt het over de pro. Waar staat dat die ook een piek geeft?

  8. #28

    Standaard

    Na twee kapotte pedaaltjes heb ik een multimeter erbij gepakt. Die gaf duidelijk een piek van 10,2V elke twee seconden aan. Het zal vast goed gaan met de meeste pedalen, maar houdt er rekening mee.

  9. #29

    Standaard

    Kijk, dat is duidelijk! Vreemd piekje trouwens, ik ga die van mij vandaag ook eens meten en laat weten wattie doet!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Nu lees ik dit topic door en zie pas het grote spuitelf niveau van mijn eerdere berichten.
    Anyway, vreemd verhaal. Maar goed, zelf meer dan tevreden met de CS7.
    ALLES IS VERKOCHT!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top